اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

کاهش دمای استان زنجان تا 12 درجه زیر صفر

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان از کاهش دمای استان با خروج سامانه بارشی خبر داد و گفت: این کاهش دما تا 12 درجه زیر صفر هم پیش‌بینی شده است.

کاهش دمای استان زنجان تا 12 درجه زیر صفر

حسین سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از خروج سامانه بارشی فعال از استان خبر داد و اظهار کرد: با خروج سامانه بارشی، دما کاهش می‌یابد.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان کاهش دمای پیش‌بینی شده برای استان زنجان را حدود 12 درجه اعلام و تصریح کرد: این کاهش دما در شب و اوایل صبح مشهود خواهد بود.

وی از ثبت دمای 9 درجه زیر صفر در گرماب به عنوان پایین‌ترین دما در سطح استان طی روز گذشته خبر داد و گفت: بالاترین دمای این بازه زمانی با 13 درجه بالای صفر از گیلوان شهرستان طارم گزارش شده است.

سلطانی به کاهش 6 درصدی میانگین بارش ثبت شده در استان طی سال زراعی نسبت به مدت زمان مشابه سال‌گذشته اشاره و تصریح کرد: میانگین بارش این بازه زمانی 136 میلی‌متر ثبت شده است.

کارشناس هواشناسی اداره کل هواشناسی استان زنجان ادامه داد: میزان بارش ثبت شده طی سال‌جاری در مقایسه با میانگین بلندمدت استان افزایش 17 درصدی یافته است.

وی به بارش‌های 24 ساعته گذشته در استان زنجان اشاره و تصریح کرد: بیشترین میزان بارش این بازه زمانی با 6 میلی‌متر از دندی گزارش شده است.

انتهای پیام/73004/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول