اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس من| پرداخت 60 درصدی قرارداد بازیکنان بسکتبال گرگان با مساعدت شهردار گرگان/ تحقق وعده شهردار گرگان با پیگیری فارس

با پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان، 60 درصد از تعهد مساعدت شهرداری گرگان به تیم بسکتبال بانوان این شهر پرداخت شد.

فارس من| پرداخت 60 درصدی قرارداد بازیکنان بسکتبال گرگان با مساعدت شهردار گرگان/ تحقق وعده شهردار گرگان با پیگیری فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، روزهای گذشته مخاطبان خبرگزاری فارس در گرگان در بخش فارس من این خبرگزاری موضوعی را با عنوان «وعده‌های تیم بسکتبال بانوان گرگان باوجود صدرنشینی محقق نشده است» به ثبت رسید که در دستور پیگیری خبرنگار این خبرگزاری در استان گلستان قرار گرفت.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از خبر خوش پرداخت بیش از 60 درصدی قرارداد بازیکنان با مساعدت شهردار گرگان خبر داد و گفت: تیم امسال با سال‌های گذشته به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست چون سال‌های گذشته ما فقط تیم را برای حضور در لیگ و پیشگیری از سقوط به رده‌های پایین‌تر تشکیل می‌دادیم.

نیکا بیک لیک لی تصریح کرد: اما امسال با مساعدت و همراهی و نگاه مثبتی که دکتر «دادبود» شهردار گرگان نسبت به این تیم و در مجموع نگاه ویژه ایشان به ورزش بخصوص ورزش مردمی و پرهوادار بسکتبال گرگان دارند باعث شد با قدرت وارد مسابقات شویم.

وی گفت: مساعدتی که شهردار گرگان از این تیم داشتند برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال گرگان بوده و تیم بانوان گرگان با تیم‌های بزرگی وارد رقابت شده که حمایت‌های مالی زیادی را از سوی نهادهای مختلف همراه داشته‌اند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گرگان تصریح کرد: از زمانی که خودم بازی می‌کردم و امروز هم که مربی هستم تاکنون این حجم از حمایت و حضور هواداران و خانواده‌ها را در سالن برگزاری مسابقه بانوان ندیده بودم و همه این‌ها به حمایت خوب شهردار گرگان و نتیجه بسیار خوبی که ناشی از همین حمایت‌ها مربوط می‌شود.

بیک لیک لی گفت: این موج مثبت که در گرگان در خصوص بسکتبال بانوان بوجود آمده این چراغ را روشن کرد که برای نخستین بار در تاریخ بسکتبال بانوان گرگان این تیم در جمع چهار تیم برتر لیگ برتر قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: بیش از 60 درصد قرارداد بازیکنان به ویژه بازیکنان غیربومی تیم که مهمان گرگان هستند پرداخت شد و خوشبختانه در این مدت اسکان خوبی هم داشتند و فکر می‌کنم قبل از اینکه تیم وارد مرحله نیمه نهایی و نهایی شود، پرداخت پاداش به بازیکنان می‌تواند انگیزه بازیکنان را برای کسب پیروزی مضاعف کند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان گرگان تصریح کرد: تقاضا داریم سایر نهادها و مسوولان هم کنار تیم قرار بگیرند و حتی برای سال آینده این تیم قدرتمند را حفظ کنیم و سال‌های آینده هم یکی از تیم‌های حاضر در فینال باشیم.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول