اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

نتایج بانوان اصفهانی در لیگ‌های برتر/ امکان نرسیدن الغسانی به بازی سپاهان

نتایج لیگ‌های برتر فوتبال، هندبال و فوتسال بانوان و آخرین وضعیت مهاجم جدید سپاهان از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان در روزی که گذشت، بود.

نتایج بانوان اصفهانی در لیگ‌های برتر/ امکان نرسیدن الغسانی به بازی سپاهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در روز 4 بهمن ماه علاوه بر این‌که لیگ‌های برتر هندبال، فوتبال و فوتسال بانوان برگزار شد، محمدرضا صفدریان به فینال رقابت‌های جهانی یخ‌نوردی راه پیدا کرد.

مهم‌ترین رویدادهای ورزشی استان اصفهان

✅ هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان دیروز برگزار شد که سپاهان مهمان تیم انتهای جدولی سینا بوشهر بود و با نتیجه 5 بر یک به پیروزی رسید؛ شقایق روزبهان (2 گل)، رقیه شهبازی و نگین زندی (2 گل) برای زردپوشان گلزنی کردند.

ذوبی‌ها اما که میزبان هیأت فوتبال البرز بودند با نتیجه 3 بر صفر شکست خوردند؛ در پایان هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان سپاهان 29 امتیازی و چهارم و ذوب‌آهن 15 امتیازی و هفتم است.

✅ محسن الغسانی با حضور در دفتر مسعود تابش با عقد قراردادی به جمع طلایی‌پوشان سپاهان پیوست؛ مدت قرارداد این مهاجم که فصل قبل در تیم  السویق عمان توپ میزد، با طلایی‌پوشان یک و نیم فصل است.

کارت ITC این مهاجم از تیم قبلی وی هنوز صادر نشده و او مجوز بازی ندارد که برای سپاهان در این دیدار بازی کند و اگر این مشکل تا قبل از بازی حل شود، الغسانی امکان بازی برای سپاهان را خواهد داشت.

خبر دیگر از سپاهان این‌که در جلسه‌ نمایندگان ایران با ویندسور جان، دبیر کل AFC، تیم ایرانی توانست از حق نمایندگان کشور دفاع کند و با تأیید AFC، تیم‌های ایرانی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان میزبان رقبای خود خواهند بود.

طبق این توافق، بازی‌های دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در تهران (استقلال و پرسپولیس)، اصفهان (سپاهان) و مشهد (شهر خودرو) برگزار خواهد شد.

✅ رقابت‌های جام جهانی یخ‌نوردی در ساس‌فی سوئیس آغاز شده و محمدرضا صفدریان یخ‌نورد ایرانی در این رقابت‌ها حضور دارد که مسابقات سرعت برگزار شد و صفدریان توانست به فینال این ماده راه پیدا کند.

همچنین مرحله مقدماتی ماده لید نیز دیروز برگزار شد و صفدریان با صعود کامل مسیر، شانس خود برای صعود به نیمه نهایی را به حداکثر رساند.

✅ لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه‌های کشور هفته یازدهم خود را هم پشت سر گذاشت که در اصفهان، سپاهان میزبان تیم رده دومی تأسیسات دریایی تهران بود، این دیدار را تأسیسات دریایی با نتیجه 20 بر 17 برد.

در آخرین دیدار هفته یازدهم لیگ برتر نیز ذوب‌آهن موفق شد حریف خود یعنی نفت و گاز گچساران را با نتیجه 29 بر 18 شکست دهد؛ در پایان هفته یازدهم لیگ برتر هندبال بانوان سپاهان در رده چهارم و ذوب‌آهن در رده پنجم ایستاده‌اند.

✅ هفته دهم لیگ برتر والیبال بانوان با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که باریج اسانس با نتیجه 3 بر صفر و با امتیازهای (9 بر 25، 6 بر 25، 12 بر 25) میزبانش توسعه اقتصادی اطلس را شکست داد تا این تیم همچنان در حسرت برد بماند.

✅ اردوی آمادگی تیم ملی بسکتبال نوجوانان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی به منظور حضور در تورنمنت مجارستان و آمادگی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا برگزار خواهد شد که کیارش شبانیان و عمران طالب‌زاده از اصفهان به این اردو دعوت شده‌اند.

✅ در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان نامی‌نو اصفهان مهمان تیم پویندگان فجر شیراز بود که با تساوی یک بر یک متوقف شد تا اندک شانس باقیمانده برای صعود به مرحله پلی‌آف این مسابقات را هم از دست بدهد.

در یکی دیگر از دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال بانوان، هیأت فوتبال شهرستان اصفهان با 6 گل مغلوب تیم دختران کویر مس کرمان شد تا همچنان در قعر جدول رده‌بندی جای داشته باشد.

نامی‌نو با کسب این تساوی 41 امتیازی شد و با توجه به پیروزی سایپا برابر شهروند ساری، فاصله نامی‌نو با تیم چهارم جدول به 6 امتیاز رسید تا در فاصله یک هفته مانده به پایان دور برگشت لیگ برتر نامی‌نو دیگر عملاً شانسی برای قرار گرفتن در بین 4 تیم ابتدای جدول و صعود به پلی‌آف نداشته باشد.

✅ در مرحله پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان در نخستین دیدار مرحله حذفی به مصاف خانه بسکتبال هرمزگان می‌رود؛ نامی نو در رده دوم جدول الف قرار دارد و تیم خانه بسکتبال هرمزگان در جایگاه سوم گروه ب قرار دارد.

✅ الله‌کرم استکی بعد از تساوی تیم ملی مقابل کره جنوبی و راه نیافتن ایران به جمع 4 تیم برتر در نوزدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا از تیم ملی خداحافظی کرد؛ الله‌کرم استکی سال‌ها در تیم ملی ایران و در رده‌های سنی مختلف بازی کرد و افتخار آفرید.

انتهای پیام/63090/ح20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول