اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

فریاد مردم عراق بر سر استکبار به برکت خون حاج قاسم است

استاد حوزه علمیه گفت: امروز فریاد مردم عراق را شنیدید اینها از برکت خون حاج قاسم است که مردم عراق مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد می‌زنند.

فریاد مردم عراق بر سر استکبار به برکت خون حاج قاسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام ماندگاری امشب در اجتماع هیئت‌های عزاداری در مهدیه صاحب‌الزمان (عج) در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: من قول می‌دهم از آفریقا، اروپا و آسیا مردم برای زیارت قبر حاج قاسم به گلزار شهدای کرمان می‌آیند.

وی بیان کرد: همچنان که خون حاج قاسم انقلاب را بیمه کرد امروز فریاد مردم عراق را شنیدید اینها از برکت خون حاج قاسم است که مردم عراق مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل فریاد می‌زنند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: مکتب سلیمانی همان مکتب فاطمه زهرا (س) و مکتب امام حسین (ع) است، این مکتب مکتب  تنبلی و شکم پرستی نیست و مکتب مراقبت، شهامت، استقامت و ولایت‌مداری و مکتب دفاع فاطمی از ولایت است.

ماندگاری گفت: مکتب سلیمانی به ما می‌گوید مردم شما در انتخابات خیلی نقش دارید، در انتخابات حزب و قوم خویش بازی و رفیق بازی معنی ندارد هر کسی خادم ولایت است با اخلاص با تدبیر و خط امام و ولایت را با تمام وجودش قبول دارد او به‌ درد انقلاب و جمهوری اسلامی می‌خورد.

وی مکتب سلیمانی را مکتب انتخاب درست دانست و افزود: در این این 41 سال توفیقاتی که داشتیم به برکت انتخاب‌های درست و ولایت  بوده و هر عقب افتادگی و مشکل داشتیم به انتخاب غلط بوده است.

وی گفت: یک مکتبی که می‌گوید غیر از این جوانان این مرز و بوم نمی‌توانند مشکلات کشور را حل کنند و نظر رهبری و ولی نیز هم اتکا به امت نه بیگانگان است.

ماندگاری با بیان اینکه سبک زندگی حاج قاسم و شهدا را انتخاب  کنیم، خاطرنشان کرد: شاخصه دوم مکتب سلیمانی مجاهدت است، مجاهدت یعنی کسی در ایمانش شک ندارد و اعتقادش به خدا محکم است و حاج قاسم مجاهد فی سبیل‌الله بود کسی که مجاهد است در مقابل مشکلات کم نمی‌آورد و هم صبور و هم شکور است.

وی با بیان اینکه حاج قاسم در میدان جنگ اهل مراقبت از ایمانش بود، عنوان کرد: ویژگی سوم مکتب سلیمانی این بود که اهل توسل بود یعنی بعد از ایمان راسخ و مجاهدت مابقی را گریه جلو می‌برد و مکتب سلیمانی مکتب یا حسین است.

انتهای پیام/3388/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول