اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

پیش از انقلاب تمام رسانه‌ها در اختیار زر و زور بود/ از فعالیت‌های تولید محتوای مجازی حمایت می‌شود

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: پیش از پیروزی انقلاب رسانه‌ها در خدمت زر و زور بود اما امروز رسانه‌ها در آزادی کامل مسؤولان را نقد می‌کنند.

پیش از انقلاب تمام رسانه‌ها در اختیار زر و زور بود/ از فعالیت‌های تولید محتوای مجازی حمایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، سردار مرتضی کشکولی امروز در اختتامیه اولین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج، فضای حقیقی در حوزه های مختلف را متاثر و تاثیر پذیر از فضای مجازی برشمرد و گفت: امروز ما درگیر با استکبار جهانی هستیم و به عنوان یک پدیده در عصر حاضر بدنبال حذف شر ظلم و ظالم از سر مردم منطقه و جهان هستیم.

وی در ادامه به اهمیت بسیار بالای فضای مجازی اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم سبک زندگی را رشد داده و تغییر دهیم حتما باید از فضای مجازی بهره ببریم.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: با استفاده از ظرفیت فضای مجازی می‌توان یک زیرساخت و حوزه را تقویت یا تخریب کرد.

وی یادآور شد: مفتخریم که به عنوان یکی از اولین ارگان‌ها در حوزه تولید محتوای فضای مجازی ورود پیدا کردیم و امروز از حدود 80 نفر از جوانان خواهر و برادر در رقابتی 48 ساعته به تولید محتوا پرداختند تجلیل خواهیم کرد.

کشکولی بیان داشت: فضای مجازی و برنامه های کاربردی سرعت و کیفیت زندگی را بالا برده است.

وی تاکید کرد: در محیط جهانی امروز گاهی خلق یک انیمیشن، برنامه و محتوای متناسب با فضای مجازی تأثیر بسیاری بر جریانات سیاسی و اجتماعی و ... دارد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با بیان اینکه پیش از انقلاب هیچ رسانه تاثیرگذاری در ایران نداشتیم، افزود: کلیه انتشارات پیش از انقلاب تحت کنترل رژیم شاهنشاهی بود اما امروز هر یک از آحاد ملت ایران خودش یک رسانه است و هر کسی در چارچوب قوانین می‌تواند فعالیت کند. 

وی گفت: پیش از انقلاب رسانه‌ها در خدمت زر و زور بود اما امروز فضا کاملا تغییر کرده است و مسوولان دائما در معرض انتقاد قرار دارند.

کشکولی تصریح کرد: در فضای اقدامات خوبی توسط جوانان ما انجام شده و در مقابل هزینه‌های میلیارد دلاری دشمن در این زمینه توانسته‌ایم تاثیرگذاری خوبی داشته باشیم اما باید بیش از این کار کنیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول