اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امام جمعه شیراز: مسوولان آسیب دیدگان اجتماعی را فراموش نکنند

امام جمعه شیراز گفت: انتظار از همه مردم و مسوولان این است که نسبت به آسیب‌دیدگان اجتماعی از جمله بی‌خانمان‌ها در فصل سرد بیش از پیش توجه داشته و مسوولیت پذیر باشند.

امام جمعه شیراز: مسوولان آسیب دیدگان اجتماعی را فراموش نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله لطف الله دژکام در خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: با توجه به برودت هوا در فصل زمستان باید توجه بیشتری به آسیب‌دیدگان اجتماعی شود و پویش حمایت از بی خانمانان که سال گذشته در استان ایجاد شد همچنان ادامه دارد اما با این حال همه انسانها موظفند بیش از پیش نسبت به آسیب دیدگان اجتماعی مسوولیت پذیر باشند. 

امام جمعه شیراز با تاکید بر این که اقدامات مناسبی در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی داشته است، عنوان کرد: افراد آسیب دیده اجتماعی ابعاد مختلفی دارد که تنها به کمک مالی خلاصه نمی شود

دژکام با بیان اینکه اولویت اقدامات اجتماعی تقویت جامعه اسلامی است، اضافه کرد: از جمله ویژگی‌هایی که باید تقویت شود می‌توان به توانمندسازی فرهنگی اشاره کرد البته جامعه اسلامی باید در تمامی ابعاد فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی توانمند و در جهان شاخص باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس نوید ایجاد ناحیه علم و فناوری در استان را داد و تاکید کرد دستگاههای مربوط مکلف به ایجاد دومین مرکز علم و فناوری در شیراز شده اند. 

وی با تاکید بر اینکه علم و فناوری موجب شکوفایی علمی و همچنین اقتصادی در جامعه می‌شوند و اضافه کرد: ایجاد چنین نواحی علمی منجر به اقتدار علمی و اقتصادی خواهد شد که گامی در مسیر  تحقق توصیه‌های مقام معظم رهبری است. 

امام جمعه شیراز ادامه داد: پس از رخداد های اخیر در کشور شاهد بودیم کشورهای غربی به همراهی آمریکا به دنبال ضربه زدن به ایران از هر طریقی بودند و رهبری نیز بر این موضوع تاکید داشتند که برخی در ظواهر زیبا به دنبال ضربه زدن از راه دوستی به ایران هستند. 

وی افزود: آلمان، انگلیس و فرانسه با این که ظاهرشان عوض شده است اما از خصومت ورزی و رفتارهای ناپسند دست برنداشته‌اند. 

دژکام یادآور شد: دشمن به دنبال این است که به هر بهانه بگوید دست از دین بکشید و هرچه بیشتر این کشورها مورد آزمون جمهوری اسلامی  قرار می گیرند باطن پلید خود را نشان می دهند.

انتهای پیام/ش

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول