اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ایران مقتدرانه پایگاه «عین‌الاسد» را هدف قرار داد/ آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه فرزندان این مرز و بوم در سپاه پایگاه نظامی آمریکا را هدف قرار دادند و دشمن نیز نتوانست هیچ غلطی بکند گفت: به مسوولان توصیه می‌کنم دنبال آمریکا و اروپا نروند، ۶ سال رفتیم اما دستاوردی نداشت.

ایران مقتدرانه پایگاه «عین‌الاسد» را هدف قرار داد/ آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله محمد محمدی قائینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان اینکه انسان عاقل از هوای نفسانی دوری می‌کند اظهار کرد: توجه به نفس آدمی را از انسانیت جدا می‌سازد و او را به موضوعات غیرضروری پایبند می‌کند.

وی با بیان اینکه توشه ما برای آخرت تقواست افزود: یادمان نرود مسافرتی ابدی در پیش داریم و باید توشه لازم را به اندازه کافی ذخیره کنیم.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه با دست خالی نمی‌توان به این سفر ابدی رفت، توجه به امور دینی و خدمت خالصانه به خلق خدا را بسیار راهگشا دانست.

وی در ادامه با اشاره به دشمنی منافقین با ایران و تلاش آنها برای از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی بیان کرد: مردم کشور در مقابل منافقان و معاندان ایستادگی کرده‌اند و این منش جزو استراتژی همیشگی ملت ایران است.

محمدی‌ قائینی با اشاره به روز گمرک و تبریک این روز به دست‌اندرکاران این مجموعه خاطرنشان کرد: مسوولان گمرک باید به دنبال حل مشکلات مردم باشند و کالاهای در انبارهامانده و مورد نیاز مردم را هرچه سریع‌تر تعیین تکلیف کنند.

وی در ادامه با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) گفت: حوزویان و سخنرانان باید بیشتر به مباحث معرفتی بپردازند و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) را برای مردم تشریح کنند.

امام جمعه موقت همدان در ادامه ضمن اینکه از مردم خواست در مصرف آب صرفه‌جویی کنند اظهار کرد: امروز باید منابع آب‌ زیرزمینی را حفظ کنیم.

وی به تشریح سخنان مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز جمعه هفته گذشته پرداخت و با اشاره به اقدام نظامی سپاه علیه آمریکا افزود: پایگاه نظامی عین‌الاسد یک پایگاه آمریکایی تمام‌عیار بود که با ۴ تا ۵ هزار سرباز، تجهیزات بسیاری داشت اما با سیلی دست خدا فروپاشید.

۶ سال فرصت‌سوزی کردید بس است

محمدی‌قائینی با بیان اینکه بر اساس مدارک، تصاویر و فیلم‌ها حمله سپاه به این پایگاه صدها کشته و مجروح بر جای گذاشت تأکید کرد: هیچ کشوری در دنیا حتی فکر ضربه زدن به آمریکا را هم از سر نمی‌گذراند اما ایران در عمل این کار را انجام داد.

وی با بیان این مطلب که فرزندان این مرز و بوم در سپاه پایگاه نظامی آمریکا را زدند و این کشور نیز نتوانست هیچ غلطی بکند گفت: این در حالی بود که دشمن تهدید کرده بود ۵۲ نقطه ایران را می‌زند.

امام جمعه موقت همدان با بیان اینکه ترامپ بعد از این اتفاق ۱۰ ساعت حرف نزد تصریح کرد: وقتی هم به تلویزیون آمد، لکنت زبان گرفت و رنگش پریده بود.

وی با بیان اینکه خداوند متعال این قدرت را به ملت ایران ارزانی داشته که باید قدر آن را بدانیم تصریح کرد: به مسوولان توصیه می‌کنم به دنبال آمریکا و اروپا نروند زیرا ۶ سال رفتیم اما هیچ چیز نصیب این کشور نشد.

محمدی‌قائینی خطاب به مسوولان با بیان اینکه اگر ولی امر را قبول دارید به سخنانش عمل کنید اظهار کرد: ۶ سال فرصت‌سوزی بس است، دیدیم دشمن در این مدت چه کارهایی علیه کشور انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با دین ما مشکل دارد بنابراین دست از سر ما برنخواهد داشت، گریزی به تحولات منطقه زد و با بیان اینکه این روزها در عراق یوم‌الله است افزود: مردم عراق می‌خواهند مانند ایران عزتمند و قدرتمند باشند، آنها دیگر نمی‌خواهند ذلت را تحمل کنند و زیر پرچم آمریکا باشند.

امام جمعه موقت همدان تصریح کرد: مردم عراق دریافته‌اند راه پیشرفت و تعالی در خدامحوری و بیرون راندن دشمن به ویژه آمریکا از خاک کشورشان است.

وی با بیان اینکه استقامت هزینه دارد اما هزینه آن کمتر از زیر سلطه دشمن بودن است افزود: لبنان از این مساله تبعیت کرده و امروز از دست اسرائیل غاصب کاری برنمی‌آید.

محمدی گفت: فلسطین و یمن نیز این راه را در پیش گرفته‌اند که بی‌تردید پایان آن نیکی و امید است.

انتهای پیام/۸۹۰۴/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول