اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مفهوم «قوی شدن» راهبردی برای حفظ استقلال کشور است/ استکبار ملت‌های ضعیف را نابود می‌کند

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: مفهوم قوی شدن در کلام رهبر معظم انقلاب اسلامی راهبردی برای حفظ استقلال در گام دوم انقلاب اسلامی است.

مفهوم «قوی شدن» راهبردی برای حفظ استقلال کشور است/ استکبار ملت‌های ضعیف را نابود می‌کند

حسین هاشمی تختی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: مفهوم "قوی شدن" در سخنان اخیر مقام معظم رهبری در نماز جمعه تهران، راهبردی برای صیانت از استقلال کشورمان در گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان این که تاریخ نشان داده که ملت‌های ضعیف به راحتی اسیر سیاست‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در عرصه‌های مختلف می‌شوند، خاطرنشان کرد: وابستگی عمیق سیاسی و حاکمیتی برخی کشورهای پیرامونی ایران به آمریکا و انگلیس بدلیل غفلت آنها از عنصر استقلال ملی و قوی شدن در گذر زمان است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس افزود: محوری‌ترین نیاز برای رشد یک ملت، استقلال ملی در زوایای مختلف است که ملت ایران در انقلاب اسلامی به این مهم رسید و اکنون برای صیانت از آن می‌بایست راهبردهای هوشمندانه‌ای در پیش گیرد که متناسب با مقتضیات روز جهان باشد.

هاشمی تختی با اشاره به رفتار وحشیانه دشمنان ملت ایران در ترور سردار سلیمانی و نقض حاکمیت عراق، تصریح کرد: وضعیت کنونی کشورهای پیرامونی ما در ابعاد مختلف نشان‌گر آن است که اگر استقلال یک ملت خدشه‌دار شود، عملا دیگر امنیت، ثبات، رفاه، آرامش و رشد و پیشرفت آن ملت، معنا و مفهومی نخواهد داشت.

وی گفت: به میدان آمدن میلیونی ملت ما در تشییع پیکر شهید سلیمانی نشان داد که انقلاب اسلامی توفنده و پرجوش به پیش می‌رود و اگر مسؤولین همت خود را معطوف به رفع مشکلات اقتصادی کرده و کشور را از بیکاری و فساد اقتصادی برهانند، دیگر هیچ دشمنی قادر به ایجاد کوچک‌ترین خللی در مسیر ملت ما نخواهد بود.

انتهای پیام/3264

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول