اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

مصرف گاز در زنجان رکورد زد

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از مصرف 10 میلیون متر مکعب گاز در زنجان خبر داد و گفت: مصرف گاز زنجانی‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش یافته است

مصرف گاز در زنجان رکورد زد

هادی احمدلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در پی برودت و کاهش شدید دمای هوا میزان مصرف گاز زنجانی‌ها در 24 ساعت گذشته به 10 میلیون متر مکعب رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه میزان مصرف گاز زنجانی‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل 8 درصد افزایش یافته است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم برای جلوگیری از قطعی گاز نسبت به مصرف بهینه اقدام کنند.

وی با بیان اینکه برودت و بادی بودن هوا لزوم رعایت نکات ایمنی را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: در همین زمینه به همشهریان توصیه می‌شود، برای ایمنی بیشتر نکات ایمنی را رعایت کرده و از کلاهک‌های H در پشت بام استفاده کنند.

احمدلو گفت: از شهروندان می‌خواهیم در مواقع احساس خطر، هنگام نشت، استشمام بوی گاز یا قطع جریان گاز، با تلفن 194 مرکز فوریت‌های حوادث گاز تماس گرفته و موضوع را با کارشناسان این شرکت در میان بگذارند و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در ادامه تعداد مشترکین گاز استان را 343 هزار و 935 عدد اعلام کرد و افزود: از این میزان ۳۱۵ هزار و۷۰۰ اشتراک در بخش خانگی، ۲۳ هزار و ۴۴۶ اشتراک در بخش عمومی و یک هزار و ۲۲۴ اشتراک هم سهم بخش صنعتی است.

وی در ارتباط با طرح حذف قبوض کاغذی گاز نیز گفت: این شرکت برای اجرای پروژه حذف صورتحساب کاغذی گاز در مدت یک ماه توانسته است، اطلاعات بالغ بر 286 هزار و 601 مشترک خود را دریافت کند.

احمدلو با تأکید بر ثبت شماره تلفن همراه و اشتراک مشترکین برای انجام هرچه سریعتر اجرای طرح حذف قبوض کاغذی گاز اضافه کرد: شماره تلفن‌های همراه مشترکین از سه روش ثبت از سوی کنتورخوان‌ها، ثبت در وب سایت شرکت گاز و نیز ارسال شماره اشتراک در سامانه پیام کوتاه 1000194 صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با بیان اینکه در روش خود اظهاری یعنی ثبت شماره‌های اشتراک از طریق پیامک و سایت توسط مشترک اطلاعات با صحت کامل در سیستم تغذیه ‌شده و بسیار مطمئن و تقریباً بدون اشتباه است، گفت: این روش گام موثری در به دست آمدن لیست صحیحی از شماره تلفن همراه مشترکین است.

وی تصریح کرد: در روش جمع‌آوری اطلاعات توسط کنتورخوان، پس از ثبت اطلاعات می‌بایست صحت آن مورد پایش قرار گیرد، تا مغایرت‌های آن مشخص شده و سپس اطلاعات به سامانه اصلی منتقل شود.

احمدلو با بیان اینکه ارسال قبض پیامکی از ابتدای آذرماه آغاز شده است، گفت: تا زمان جمع‌آوری کامل شماره تلفن‌های همراه مشترکین، قبض گاز علاوه بر پیامک به صورت کاغذی نیز ارسال می‌شود و پس از آن مطابق دستورالعمل‌های ابلاغی صورتحساب گاز بهای مصرفی صرفاً به شماره همراه ثبت شده مشترکین پیامک می‌شود.

احمدلو با بیان اینکه طرح حذف قبوض کاغذی گاز، اقدامی در راستای کاهش هزینه‌های جاری، تسریع در وصول مطالبات، تسهیل و توسعه خدمات الکترونیک، ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مشترکین، حرکت به سمت انجام بخشی از مسؤولیت‌های اجتماعی و نیز کاهش مراجعات مردمی است، افزود: صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و صیانت از جنگل‌ها و منابع طبیعی، کاهش هزینه‌های چاپ و توزیع قبوض و حفظ محیط زیست از دیگر مزایای اجرای این طرح ملی است.

انتهای پیام/73005/ق40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول