اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

دو طلا و یک نقره جمی‌‎ها در مسابقات پرس سینه کشور

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم از کسب دو مدال طلا و یک نقره ورزشکاران جمی در رقابت‌های پرس سینه کشور خبرداد.

دو طلا و یک نقره جمی‌‎ها در مسابقات پرس سینه کشور

عباس دراهکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر، اظهار داشت: مسابقات پرس سینه بدون لوازم و با لوازم قهرمانی باشگاه‌های کشور با عنوان جام فجر به مناسبت گرامی داشت یاد سردار سپهبد شهید سلیمانی از ۲۸ دی ماه تا ۲ بهمن ماه به میزبانی شهر اهواز برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جم افزود: سه ورزشکار جمی به این مسابقات اعزام شده بودند که در پایان این رقابت‌ها دو مدال طلا و یک نقره توسط ورزشکاران جمی در رقابت‌های کشوری کسب شد و برای استان بوشهر افتخار‌آفرینی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: حسین اسدی در وزن ۷۵ کیلوگرم رده پیشکسوتان که در مسابقات پرس سینه بدون لوازم شرکت کرده بود توانست علاوه بر قهرمانی در رده پیشکسوتان در رده بزرگ‌سالان نیز قهرمان شود و دو مدال طلا کسب کند.

دراهکی گفت: هاشم افشار که در وزن ۹۰ کیلوگرم رده بزرگ سالان مسابقات پرس سینه با لوازم قهرمانی کشور شرکت کرده بود توانست دوم شود و مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کند.

وی ادامه داد: رضا رئیسی دیگر ورزشکار جمی که در وزن فوق سنگین رده جوانان مسابقات بدون لوازم شرکت کرده بود در رقابت سنگین با حریفان خود نتوانست به مدال برسد و چهارم شد؛ رئیسی در مسابقات گذشته قهرمانی کشور مدال‌آور استان بوشهر بوده که در این رقابت‌ها از کسب مدال باز ماند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول