اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

اعلام برنامه‌های رزمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت در گلستان/ اعزام 14 تیم پزشکی به مناطق محروم گلستان

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه نینوا استان گلستان از اجرای رزمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت استان خبر داد.

اعلام برنامه‌های رزمایش اقتدار مدافعان حریم ولایت در گلستان/  اعزام 14 تیم پزشکی به مناطق محروم گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی قرارگاه امام هادی (ع) سپاه نینوا استان گلستان، سردار حسین معروفی اظهار کرد: رزمایش مدافعان حریم ولایت به مناسبت 40 سالگی شجره طیبه بسیج با حضور گردان‌های بیت‌المقدس بسیج در تاریخ‌های سوم و چهارم بهمن ماه 98 در سراسر استان گلستان برگزار می‌شود که این رزمایش در راستای برنامه‌های سالانه گردان‌های بسیج برای حفظ آمادگی و اقتدار و امیدآفرینی در جامعه اجرا می‌شود.

سردار معروفی گفت: وجه تمایز اجرای رزمایش امسال اجرای ماموریت مردم یاری و امدادرسانی است که توسط نیروهای بسیجی در سراسر استان انجام خواهد شد.

* بکارگیری 3 هزار و 298 نفر بسیجی و گروهای جهادی برای خدمات‌رسانی

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه نینوا استان گلستان تاکید کرد: از جمله خدماتی که به مردم نجیب و شریف استان گلستان در این رزمایش دو روزه ارائه خواهد شد توزیع تعداد یک‌هزار و 100 سبد معیشتی خانوار هر کدام به ارزش یک‌میلیون و 500 هزار ریال در مجموه به ارزش 165 میلیون تومان، بکارگیری 3 هزار و 298 نفر بسیجی و گروهای جهادی برای خدمات‌رسانی، اعزام 14 تیم پزشکی و دندانپزشکی به مناطق محروم استان و اعزام 6 تیم دامپزشکی به مناطق محروم استان خبر داد.

وی ادامه داد: پخش دارو به همراه تیم‌های پزشکی در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان، اجرای 150 پروژه عمرانی کوچک و متوسط در عرصه‌های ساخت و تعمیر منازل، مساجد، سرویس‌های بهداشتی حمام، ساخت خانه عالم، برگزاری مسابقات ورزشی توسط گروه‌های جهادی، راه‌اندازی اورژانس اجتماعی و اداره خدمات اجتماعی در مناطق هدف، تامین و تحویل مصالح ساختمانی برای 25 پروژه عمرانی کوچک در مناطق محروم استان.

معروفی اظهار کرد: سپاه و بسیج همواره خود را خادم و نوکر ملت شریف و نجیب ایران اسلامی دانسته و به این خدمت و نوکری افتخار می‌کند.

* برگزاری رزمایش مدافعان حریم ولایت در سراسر استان گلستان

 از امروز به مدت دو روز، رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر تحت عنوان رزمایش مدافعان حریم ولایت در سراسر استان گلستان برگزار خواهد شد.

سردار حسین معروفی گفت:  یکی از موضوعاتی که فرمانده معظم کل قوا در حکم سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به آن تاکید ویژه کردند، توجه ویژه به سازمان رزم بسیج است.

فرمانده قرارگاه امام هادی (ع) سپاه نینوا استان گلستان با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش اظهار کرد: انشااالله بتوانیم با برگزاری این رزمایش‌‌ها، سازمان رزم بسیج را هر چه بیشتر تقویت کرده و در مواقع ضرورت مانند حوادث غیرمترقبه به کمک مردم مومن و نجیب استان بشتابیم.

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول