اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کشف ۵۰ میلیارد لوازم آرایشی قاچاق در رباط کریم

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف لوازم آرایشی قاچاق به ارزش ۵۰ میلیارد ریال از یک انبار در یکی از مناطق شهرستان رباط کریم خبر داد.

کشف ۵۰ میلیارد لوازم آرایشی قاچاق در رباط کریم

به گزارش خبرگزاری فارس، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار محسن خانچرلی فرماندهی انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی دریافت اخبار و اطلاعاتی مبنی بر دپو لوازم آرایشی و بهداشتی خارجی تاریخ مصرف گذشته در یک انباری در رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله ماموران پلیس امنیت با هماهنگی قضائی به محل دپو لوازم آرایشی اعزام شدند و در بازرسی از محل، ۷۰ هزار عدد لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و تاریخ مصرف گذشته کشف و در این رابطه یک متهم نیز دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی استان با بیان این که بر اساس نظر کارشناسان اداره بهداشت، ارزش اموال کشف شده ۵۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: طی نظر کارشناسی، اسناد و مجوزهای ارائه شده از سوی متهم با کالاها مطابقت نداشت و همچنین تاریخ مصرف کالاها گذشته بود که در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران در پایان، قاچاق کالا را به عنوان تهدیدی جدی برای تولید و اشتغال جامعه نام برد و گفت: مبارزه بی امان با قاچاقچیان و اخلالگران در امور اقتصادی، جزء اولویت‌های پلیس  است و اطلاع‌رسانی به موقع شهروندان در زمینه اعمال مجرمانه به ویژه قاچاق کالا، فضای استان را برای متخلفان ناامن می‌کند.

انتهای پیام/ش/د/ث20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول