اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

مبارزه با مفاسد برای رسیدن به اقتصاد سالم و پویا ضروری است

رئیس سازمان زندان ها گفت: عملکرد مجموعه قضایی کشور در مقابله با فساد زمینه ساز تحقق اقتصاد شکوفا و توسعه متوازن در کشور خواهد بود.

مبارزه با مفاسد برای رسیدن به اقتصاد سالم و پویا ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس، جهانگیر رئیس سازمان زندان ها در ادامه سفر به ابرکوه با حضور در دادگستری این شهرستان ضمن نشستی با مجموعه قضایی به بررسی وضعیت قضایی و مشکلات این حوزه پرداخت.

جهانگیر در این نشست گفت: یکی از دغدغه های ریاست قوه قضائیه تاکید بر کاربردی بودن این سفرها و انجام اقداماتی است که در نهایت منجر به رضایت مردم از عملکرد قوه قضائیه شود.

وی گفت: کشور ما از زمان طاغوت دچار معضل توسعه نامتوازن شده و هر چند بعد از انقلاب تلاش های بسیاری صورت گرفته اما هنوز به آن نتایج مطلوب که جز اهداف انقلاب بوده است نرسیده ایم.

رئیس دفتر بازرسی ویژه قوه قضائیه افزود: یکی از کارهای بزرگی که کمک به توسعه متوازن می نماید بحث مبارزه با مصادیق فساد در جامعه است.

وی تصریح کرد: مفاسد موجب مشکلات اقتصادی می شود و در نهایت اقتصاد جامعه را به بیماری می کشاند و اقتصاد بیمار اجازه نمی دهد زیرساخت های لازم برای رشد و شکوفایی در جامعه ایجاد شود.

وی ادامه داد: آن اقتصادی که تحت عنوان اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری است یک اقتصاد توانمند و متکی به داخل است و عملکرد مجموعه قضایی کشور در مقابله با فساد زمینه ساز تحقق اقتصاد شکوفا و توسعه متوازن در کشور خواهد بود.

جهانگیر در پایان و با اشاره به ظرفیت های موجود در منطقه؛ تعامل و هم افزایی نهادهای مختلف قضایی و اجرایی را عامل رفع مشکلات و رشد و شکوفایی دانست.

در ابتدای این جلسه رئیس دادگستری، دادستان و رئیس شورای حل اختلاف ابرکوه و همچنین نماینده کارکنان قضایی شهرستان گزارشی از وضعیت قضایی و مشکلات حوزه فعالیت خود را به نماینده رئیس قوه قضائیه ارائه نمودند.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول