اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فضای مجازی را به صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب تبدیل کنیم

یک فعال سیاسی اهل‌سنت گفت: در حالی که دشمنان سعی در منزوی کردن ملت ایران دارند، وظیفه همه ما تقویت فضای فکری جبهه انقلاب اسلامی بخصوص در حوزه جنگ نرم در جامعه است.

فضای مجازی را به صحنه دفاع از ارزش‌های انقلاب تبدیل کنیم

جهانگیر حاجی زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس در بندرعباس اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های ارزشمند موجود در کشور فضای مجازی است که به برکت گسترده شدن بسترهای ارتباطی در کشور مخاطبان فراوانی بدست آورده است.

وی افزود: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در حالی که دشمنان سعی در منزوی کردن ملت ایران دارند، وظیفه همه ما تقویت فضای فکری جبهه انقلاب اسلامی بخصوص در حوزه جنگ نرم در جامعه است.

این فعال سیاسی اهل‌سنت با گرامیداشت یاد و خاطره شهید حاج قاسم سلیمانی و برگزاری با شکوه و پرشور مراسم تشییع این شهید بزرگوار و تبدیل خون این شهید به مظهری برای همبستگی و اتحاد عمومی در جامعه، خاطرنشان کرد: 41 سال دشمنی با ملت ایران و تلاش برای به استیصال کشانیدن ملت ما در حالی به شکست انجامیده که ملت‌های منطقه، یک صدا، تنفر از آمریکا را فریاد می‌زنند.

حاجی‌زاده اضافه کرد: فضای مجازی جلوه بی‌نظیری از اعلام حمایت آحاد ملت ایران از جریان مقاومت و ابراز بیزاری از رفتار خفت‌وار آمریکایی‌ها در ترور سردار مقاومت بود اما متأسفانه شبکه‌های اجتماعی، این خیزش عظیم توییتری و اینستاگرامی را سرکوب کردند تا صدای ملت ایران به گوش جهانیان نرسد.

وی بر اهمیت بیدارگری رسانه‌ای در فضای مجازی به منظور صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی و آرمان ملت ایران تأکید کرد و بیان داشت: دشمن می‌خواهد از صحنه فضای مجازی ابزاری برای ضربه زدن به کیان انقلاب و امنیت و اقتدار کشور تدارک ببیند و رسالت واقعی جریانات انقلابی در شرایط کنونی این است که فعالانه‌تر در این عرصه وارد شده و تولید محتوا را جدی‌تر بگیرند.

این فعال فضای سیاسی اهل‌سنت تصریح کرد: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی نباید عرصه فضای مجازی به صحنه تاخت و تاز جریان‌های سیاسی برای تخریب یکدیگر بدل شود بلکه کاندیداها باید از عملکرد و برنامه‌های خود دفاع کرده و اجازه ندهند که اظهارات تند و تیز آنها بر علیه یکدیگر سبب تضعیف نظام و یا دلسردی مردم از حضور در انتخابات شود.

انتهای پیام/32641

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول