اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  محیط زیست و گردشگری

شناسایی و معرفی 19 سایت غیر مجاز فعال در گردشگری به پلیس فتا

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت : از ابتدای سال 98 تا کنون تعداد 19 سایت غیر مجاز گردشگری جهت مسدود شدن به پلیس فتا معرفی شده است.

شناسایی و معرفی 19 سایت غیر مجاز فعال در  گردشگری به پلیس فتا

به گزارش خبرگزاری فارس، پرهام جانفشان، مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران با بیان اینکه ، بخش اعظمی از تبلیغات و  فروش خدمات گردشگری در فضای مجازی صورت می گیرد گفت: به منظور آگاه سازی صحیح هموطنان  در خرید خدمات گردشگری در فضای مجازی به ویژه شبکه های اجتماعی ، کارگروه گردشگری فضای مجازی تشکیل شده است.

جانفشان گفت: پیشگیری از خرید خدمات گردشگری توسط هموطنان از افراد غیر مجاز که در فضای مجازی با اسامی و برند های جعلی نیز  فعالیت دارند بهترین راه برای کاهش تخلفات در حوزه خدمات گردشگری است.

وی افزود: تبلیغ در شبکه های اجتماعی و سایت های اینترنتی دلیل بر قانونی و غیر قانونی بودن خدمات گردشگری نبوده و هموطنان باید قبل از واریز هرگونه وجه از مجوز فعالیت دفتر خدمات مسافرتی اطمینان حاصل نمایند و برای تمام خدمات گردشگری که خریداری می کنند قرار داد امضا کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول