اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مادران برای هدایت‌ بهتر فرزندانشان سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهند

فرماندار گنبدکاووس گفت: فرزندان و جوانان امروزی اشرافیت کامل به فضای مجازی و کانال‌های مختلف دارند و ایجاب می‌کند بانوان سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهند تا بتوانند هدایت‌گر خوبی برای فرزندان باشند.

مادران برای هدایت‌ بهتر فرزندانشان سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، عبدالقدیر کریمی بعد از ظهر امروز در همایش «نقش سواد رسانه در سبک زندگی ایرانی اسلامی و نقش بانوان در انتخابات» اظهار کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی به معنای واقعی کلمه نقش موثری در تحقق مطالبات و نیازهای ضروری مردم و تامین امنیت و آرامش دارند.
وی افزود: یک نماینده شایسته و توانمند باید بتواند از ظرفیت ریاست مجلس شورای اسلامی، وزرا، دفتر مقام معظم رهبری و همه ظرفیت‌های ملی در کنار هم برای مردم شهرستان خود بستری فراهم کند تا نیازها و دغدغه‌های به حق آنها برطرف و آرامش و امنیت برقرار شود.
کریمی تصریح کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نقش موثری در تحقق مطالبات و نیازهای مردم دارند و باید از این نقش تاثیرگذار خود به نحو احسن استفاده کنند.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس بانوان را یک ظرفیت مهم در حوزه‌های مختلف اجتماعی برشمرد و گفت: بانوان برای ایفای نقش مادری و همسری خود در خانواده باید در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و غیره اطلاعات و دانش خود را به روز کنند.
وی با اشاره به گسترش فضای مجازی و کانال‌های مختلف در جامعه کنونی خاطرنشان کرد: فرزندان و جوانان امروزی اشرافیت کامل به فضای مجازی و کانال‌های مختلف دارند و ایجاب می‌کند بانوان سواد رسانه‌ای خود را ارتقا دهند تا بتوانند هدایت‌گر خوبی برای فرزندان بوده و نقش موثری در اجتماع داشته باشند.
کریمی با بیان اینکه گنبدکاووس دارای ظرفیت‌های بالقوه زیادی است ادامه داد:  همواره شهرستان گنبدکاووس به خاطر ظرفیت‌های مختلف و بارز خود مورد توجه استان و کشور بوده و برای به فعل رساندن این ظرفیت‌ها انتخاب نماینده اصلح ضروری است.
وی اضافه کرد: بانوان نقش موثری در خانواده و اجتماع دارند و می توانند در انتخاب کاندیدای شایسته و توانمند به افراد خانواده و یا اطرافیان کمک کنند و لازمه آن داشتن اطلاعات کافی از کاندیدای شایسته و توانمند است.
* بانوان در تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی نقش موثری دارند
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور در این همایش اظهار کرد: کارگاه‌های آموزشی با محوریت سبک زندگی ایرانی اسلامی، مباحث قرآنی و تربیتی با نگاه بر بیانیه دوم انقلاب توسط مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار می‌شود.
یاسر مقسم افزود: بانوان نقش موثری در تبیین و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی دارند و تلاش داریم تا با حضور بانوان کارگاه‌های آموزشی را در این راستا برگزار کنیم.
وی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: روشنگری و بصیرت‌افزایی در انتخاب اصلح در شرایط کنونی از ضروریات و اولویت‌های مرکز بزرگ اسلامی است و تلاش داریم دوره‌هایی در این رابطه برگزار کنیم.
معاون فرهنگی اجتماعی مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور خاطرنشان کرد: بانوان در همه حوزه‌ها نقش اساسی و موثر دارند و روشنگری آنها می‌تواند در انتخاب اصلح خودشان و دیگر اطرافیان موثر باشد.
وی افزود: این کارگاه با همکاری امور بانوان و خانواده فرمانداری گنبدکاووس ، دانشگاه پیام نور و مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور برگزار شده است.
رئیس دانشگاه پیام‌نور گنبدکاووس در این همایش گفت: تقویت فضای انتخاباتی و حضور حداکثری و پرشور جوانان و دانشجویان از برنامه‌های اصلی ما است.
رضا یازرلو اضافه کرد: ایجاد فضاهای عملی آموزشی و آکادمی در دانشگاه با حضور هیئت علمی، دانشجویان و اساتید و شناخت و آگاهی بیشتر آنها با کاندیداها و در نتیجه انتخاب اصلح از جمله برنامه‌های اصلی دانشگاه است.

انتهای پیام‌/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول