اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

پارچه‌های نانو پلیمری توسط محققان البرزی به مرحله تولید رسید

فناوران یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک علم و فناوری البرز موفق به تولید پارچه‌های نانو پلیمری شدند.

پارچه‌های نانو پلیمری توسط محققان البرزی به مرحله تولید رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مرتضی زارعدار مدیرعامل شرکت یک شرکت دانش بنیان البرزی در گفت و گو با فارس گفت: هم خط تولید کارگاهی و هم خط تولید پارچه‌های پلیمری را در داخل کشور راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی افزود: از مرداد سال ۱۳۹۶ عضو مرکز رشد جامع پارک علم و فناوری البرز شدیم و علاوه بر دفتر کار، فضایی هم برای تولید در پارک علم و فناوری البرز در اختیار شرکت قرار داده شد و در آنجا خط تولید پارچه‌های پلیمری را آغاز کردیم که نمونه این پارچه‌ها، خیمه‌های عزاداری و یا چادر‌های مربوط به کامیون‌ها و یا پارچه‌های عایقی استخر‌ها هستند.

زارعدار با بیان اینکه دستگاه‌ها و پارچه‌ها را محققان خودمان تولید می‌کنند، گفت: خوشبختانه توانسته‌ایم صرفه‌جویی خوبی برای کشور داشته باشیم چرا که نمونه چینی این دستگاه‌ها ۷۰۰ هزار دلار و نمونه اروپایی آن سه برابر این قیمت است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مستقیماً ۵ نفر در این کارگاه مشغول فعالیت هستند گفت: با وجود کمک کمیته امداد نیاز به حمایت از نهاد‌های حامی برای توسعه کارگاه داریم.

زارعدار تصریح کرد: شرکت ما، عضو فعال مرکز رشد و پارک علم و فناوری البرز در زمینه تولید پارچه‌های نانو پلیمری به عنوان واحد فناور منتخب شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور پارک‌ها و مراکز رشد جهاد دانشگاهی در سال جاری شناخته شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

وی بیان داشت: پارک علم و فناوری البرز در حال حاضر ۱۷۰ شرکت دانش بنیان و فناور را مورد پذیرش و حمایت قرار داده و از آن‌ها در زمینه‌های مختلف حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ب/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول