اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

علم و پیشرفت

تکمیل چرخه نوآوری را با راه‌اندازی شتاب‌دهنده‌ها دنبال می کنیم

مدیر کل آموزش فناوری وامور شتاب‌دهنده‌های دانشگاه آزاد گفت: برای تکمیل چرخه نوآوری به دنبال راه‌اندازی شتاب‌دهنده توسط نخبگان و فارغ التحصیلان دانشگاهی هستیم.

تکمیل چرخه نوآوری را با راه‌اندازی شتاب‌دهنده‌ها دنبال می کنیم

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،  حامد معیری مدیر کل آموزش فناوری و امور شتاب‌دهنده‌های دانشگاه آزاد در نخستین نمایشگاه و همایش شتاب‌دهنده‌های آزاد که در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد،گفت : براساس آئین نامه نوآوری فعالیت سرای نوآوری در همه استان‌های دانشگاه آزاد آغاز شده است که ما برای تکمیل چرخه نوآوری به دنبال راه اندازی شتاب‌دهنده هستیم.
وی ادامه داد: اکنون ۲۰ شتابدهنده کشور کمک می‌کنند که فعالیت ما با سرعت بیشتری همراه شود. 
معیری یادآور شد: گام دوم فعالیت ما که شروع آن  از همین همایش است بر طرف کردن نیازهای روز کشور و  از طرفی مدل‌های همکاری برای شتاب‌دهنده‌ها را در نظر گرفتیم که طبق آئین نامه فعالیت خود را ادامه دهند.
مدیر کل آموزش فناوری و امور شتاب‌دهنده‌های دانشگاه آزاد، تصریح کرد: در همین محل پیش قرار داد فعالیت شتاب‌دهنده‌ها بسته خواهد شد که دومین همایش ما با حضور شتاب‌دهنده‌ها برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول