اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

افزایش قیمت ورق‌های فولادی برای ساخت‌ سازه‌ها مشکل ایجاد کرده است

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، با تاکید بر ظرفیت‌سنجی نیازهای اولیه صنایع، گفت: تغییر قیمت صنایع فلزی به خصوص در ورق‌های فولادی، برای ساخت‌ سازه‌های مصرفی مشکلات زیادی را ایجاد کرده است.

افزایش قیمت ورق‌های فولادی برای ساخت‌ سازه‌ها مشکل ایجاد کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جهانبخش شکری امروز در جلسه انجمن صنایع فلزی، ریخته‌گری و لوازم خانگی که در سالن جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، اظهار داشت: رای هیأت عمومی دیوان عدالت اداری، در قراردادهای مدت موقت (مانند قراردادهای دائم) پرداخت سنوات که در پایان هر سال پرداخت می‌شود، علی‌الحساب تلقی شده و باید در زمان قطع همکاری با کارگر، براساس آخرین حقوق به کارگر پرداخت شود.

وی این رأی را سبب لطمه زدن به کار کارفرمایان دانست و گفت: این موضوع را از طریق کانون کارفرمایان استان به کانون کارفرمایان ایران و به وزارت کار اعلام شده و در شورای اشتغال مطرح می‌کنیم.

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در ادامه به مشکلات و تغییر قیمت به خصوص در ورق‌های فولادی برای ساخت‌ سازه‌های مصرفی اشاره کرد و افزود: تغییر نرخ قیمت را با صنایع فلزی مورد بررسی و راهکارهای تامین را پیشنهاد می‌کنیم.

شکری خاطرنشان کرد: نیازهای اولیه صنایع ظرفیت‌سنجی می‌شود و هماهنگی‌ها را انجام می‌دهیم که به صورت کلی خرید انجام پذیرد و به وزارتخانه هم درخواست می‌دهیم که برای بخش صنایع سهمیه در نظر گرفته شود یا به صورت مچینگ توضیح شود.

انتهای پیام/پ/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول