اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  بازار

طراحی فروشگاه اینترنتی، بهترین روش افزایش فروش

فضای اینترنت، همچون بازار شلوغ و پر جمعیتی است که تعداد زیادی از عابران در حال گذر از آن هستند. در این بازار پرجمعیت، فروشنده موفق، کسی است که بتواند توجه این عابران (کاربران اینترنت) را به خود جلب کرده و محصولات و خدمات خود را به آنان معرفی کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی، بهترین روش افزایش فروش

طراحی فروشگاه اینترنتی، بهترین و مؤثرترین راه برای عرضه محصولات و خدمات شما، در فضای مجازی اینترنت است. این فضای مجازی، با توجه به تعداد روزافزون کاربران، برای جذب مشتریان جدید و فروش هرچه بیشتر محصولات، پنانسیل فوق العاده ای دارد.

برنده بازار کسی است که از این ظرفیت بالقوه برای رشد و توسعه کسب و کار خود، به خوبی استفاده کند.

طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه باعث جذب بیشتر مشتریان می شود؟

طراحی فروشگاه اینترنتی، اولین قدم در عرضه و معرفی محصولات به کاربران اینترنت است.

هر فروشنده حرفه ای می داند که، بدون داشتن یک وب سایت فروشگاه اینترنتی، شانس بسیار زیادی را برای جذب مشتریان بیشتر از دست خواهد داد. با طراحی فروشگاه اینترنتی، قادر خواهید بود  حضور فعال خود را در فضای اینترنت نیز، به مشتریان نشان دهید.

طراحی فروشگاه اینترنتی شما، تجربه کاربری مطلوب، ظاهر آراسته و کیفیت بالای آن، نشان دهنده احترام شما به مشتریان و همچنین وجهه و اعتبار کاری شماست.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی در کنار بازاریابی دیجیتال، این امکان را به شما می دهد که وارد بازار آنلاین شوید و توجه کاربران را به سوی فروشگاه خود جلب نمایید.

هدف از کلیه روش های بازاریابی اینترنتی، از جمله، ایمیل مارکتینگ، بازاریابی در شبکه های اجتماعی، رپورتاژ آگهی و بنرهای تبلیغاتی، در نهایت، هدایت مشتریان به وب سایت شماست. بنابراین تعجبی ندارد که بدانید، تمامی تلاش های شما برای بازاریابی دیجیتال، بدون داشتن وب سایت یا فروشگاه اینترنتی، غیر ممکن محسوب می شود و فایده ای نخواهد داشت.

 

طراحی سایت ارزان بهترین و سریع ترین راه برای حضور در بازار جهانی اینترنت!

همان طور که گفته شد، نحوه حضور شما در فضای اینترنت، نمایان گر اعتبار و شخصیت کسب و کار شماست. شاید تصور کنید طراحی سایت به صورت حرفه ای و بدون عیب و نقص، هزینه سنگینی در پی داشته باشد و به همین دلیل، از داشتن وب سایت، صرف نظر کرده باشید.

اما امروزه بعضی از شرکت ها، خدمات طراحی سایت ارزان را به مشتریان خود ارائه می دهند.

طراحی سایت ارزان به شما کمک می کند تا با صرف هزینه ای مناسب و اقتصادی، در فضای وب، حضوری در خور و شایسته را به نمایش گذاشته و سهم خود را از این بازار جهانی پرجمعیت به دست آورید.

شرکت همیار توسعه به عنوان یکی از بهترین ارائه دهندگان خدمات طراحی سایت ارزان شناخته می شود. متخصصان طراحی سایت همیار توسعه، همواره در تلاشند تا درخواست متقاضیان را به بهترین نحو، اجرا نمایند.

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که آیا طراحی سایت ارزان، به معنی کمبود امکانات و کیفیت سایت من خواهد بود؟

همیار توسعه این اطمینان را به شما می دهد که وب سایت شما در کلیه پلن های طراحی، (از طراحی سایت ارزان گرفته تا طراحی پیشرفته) به صورت کاملا حرفه ای طراحی خواهد شد و از نظر کیفیت، کارآمدی و تجربه کاربری، رضایت کامل شما و مشتریان تان را جلب خواهد کرد.

طراحی سایت ارزان همیار توسعه، کلیه ویژگی های یک طراحی حرفه ای را در بر میگیرد و در این پلن، هیچ کمبود یا عیب و نقصی وجود ندارد. وب سایت یا فروشگاه اینترنتی شما در پلن طراحی سایت ارزان با ویژگی های زیر طراحی خواهد شد:

طراحی واکنش گرا یا ریسپانسیو
بهینه سازی برای موتورهای جستجو یا سئو پایه
ساخت صفحات و برگه ها مطابق درخواست شما
طراحی قالب و شکل ظاهری مطابق با سلیقه شما و رعایت اصول کاربرپسندی
طراحی بخش مقالات و وبلاگ
طراحی اسلایدرها، فهرست ها و منوهای مورد نظر شما
ایجاد سپر محافظ امنیتی
طراحی بخش نظرات مشتریان
امکان عضویت و ارسال ایمیل برای مشتریان
امکان تعریف بدون محدودیت محصولات به همراه مشخصات فنی
اتصال به درگاه پرداخت بانکی
امکان جستجوی پیشرفته با فیلترهای مرتبط با محصولات شما
اتصال به شبکه های اجتماعی
آموزش حضوری و یک ماه پشتیبانی رایگان

 

دلیل هزینه کمتر این پلن طراحی سایت چیست؟

دلیل هزینه کمتر طراحی در این پلن طراحی سایت، مدت زمان کمتر پشتیبانی و جلسات آموزشی است. طراحی ظاهری،  ایجاد رابط کاربری  مشتری پسند و قالب سایت به صورت چشم نواز و حرفه ای و طبق سلیقه و درخواست شما انجام خواهد شد. با طراحی سایت ارزان، می توانید بدون پرداختن هزینه سنگین، از ویژگی های یک وب سایت حرفه ای لذت ببرید و در میان رقبا بدرخشید.

 
طراحی سایت کاربر پسند به چه معناست؟

همیار توسعه در پلن "طراحی سایت ارزان" خود، تمامی خصوصیات و ویژگی های یک طراحی حرفه ای را پیاده سازی می کند. از مهم ترین ویژگی های یک وب سایت حرفه ای، طراحی ریسپانسیو یا واکنش گراست.

همان طور که می دانیم، قسمت بزرگی از کاربران اینترنت، به وسیله گوشی های موبایل و تبلت، محتوای وب سایت ها را مشاهده می کنند.

طراحی ریسپانسیو این امکان را به وجود می آورد که این دسته از کاربران بتوانند بدون افت کیفیت، کشیدگی تصاویر، در هم رفتگی خطوط و عناصر موجود در وب سایت، محتوای آن را مشاهده کنند.

به عبارتی تنها با داشتن یک طراحی ریسپانسیو است که وب سایت شما می تواند در هر نمایشگری (از جمله کامپیوتر رومیزی، تبلت و موبایل) به خوبی نمایش داده شده و عناصر خود را بر حسب اندازه نمایشگر تنظیم کند.

طراحی ریسپانسیو یکی از مهم ترین معیارهای گوگل برای تشخیص وب سایت های کاربر پسند یا user friendly است. در صورتی که گوگل تشخیص دهد وب سایتی به صورت کاربرپسند طراحی نشده است، مشمول جریمه خواهد شد و حتی با وجود سئو قوی، نمی تواند رتبه بالایی کسب کند.

طراحی سایت توسط همیار توسعه

همیار توسعه با همکاری برترین متخصصان طراحی سایت، این اطمینان را به شما می دهد که وب سایت شما در فضای اینترنت، حضوری درخشان و خیره کننده خواهد داشت.

البته طراحی سایت توسط همیار توسعه اولین گام برای حضور در بازار اینترنتی است. گام بعدی بهینه سازی سئو و تهیه و بارگذاری محتوای بکر، خلاقانه و مفید در وب سایت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی سایت ارزان، می توانید به پایگاه اینترنتی همیار توسعه مراجعه نمایید. در صورت نیاز می توانید، سؤالات خود را از طریق پاسخگوی آنلاین یا تماس تلفنی مطرح نموده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
این مطلب تبلیغاتی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است.
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول