اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

اجرای 815 برنامه در ایام‌الله دهه فجر توسط ورزش و جوانان کرمان

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: ایام‌الله دهه فجر در مجموعه ورزش و جوانان استان کرمان ۸۱۵ برنامه اجرا می‌شود.

اجرای 815 برنامه در ایام‌الله دهه فجر توسط ورزش و جوانان کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، میثم پاریزی در پنجمین کارگروه ورزش و جوانان ستاد دهه فجر استان کرمان اظهار داشت: برای ایام‌الله دهه فجر در مجموعه ورزش و جوانان استان کرمان ۸۱۵ برنامه، برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان ادامه داد: در زمینه کمیسیون ماده پنج که مجوزهای باشگاه‌های ورزشی در آن ثبت می‌شوند، هیئت‌های ورزشی بر باشگاه‌های زیرمجموعه خود نظارت و پیگیری در سطح استان داشته باشند و این  باشگاه‌ها با هماهنگی امور باشگاهی اداره کل تفکیک شوند تا سلامت کار را حفظ کنیم.

وی عنوان کرد: در بخش موافقت‌های اصولی که صادر می‌شود به‌ویژه موافقت‌های اصولی بدون زمین، در گذشته محدودیتی نبود و خیلی‌ها متقاضی بودند اما بعضی جاها این موافقت نامه‌ها مورد سوءاستقاده قرار گرفته که محدودیت‌هایی برای موافقت‌های اصولی گذاشته‌ایم و این محدودیت‌ها قرار نیست مانعی برای روند کار ایجاد کند و فقط به دنبال این هستیم ظرفیت‌های واقعی دستگاه‌ها روشن و شفاف شود.

پاریزی بیان داشت: با کمک اداره کل راه و شهرسازی پیگیری می‌کنیم زمین‌هایی که با موافقت‌نامه اصولی اخذشده باید طی مدت کوتاهی با حفظ کاربری ساخته شوند و یا برگردانده شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه در بحث حقوقی واقعا شرایط مطلوبی ندارید، گفت: تنها تا پایان سال جاری فرصت دارید وضعیت املاک ورزش و جوانان را در سطح شهرستان‌هایتان تعیین‌تکلیف کنید.

وی افزود: در زمینه مسائل مالی، هیئت‌ها خیلی دقت داشته باشند که مسائل مالی شفاف باشند و پرداخت‌هایی که قرار است انجام شود منوط به رعایت چهارچوب قانون باشد.

پاریزی عنوان کرد: نظم و انضباط مالی هیئت‌ها و ادارات شهرستان‌ها خط قرمز اداره کل ورزش و جوانان است.

انتهای پیام/80018/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول