اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

«لغزندگی جاده» و «انحراف از مسیر‌» عوامل واژگونی اتوبوس اصفهان-رامسر

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور گفت: بامداد امروز اتوبوس مسیر اصفهان-رامسر به دلیل لغزندگی جاده، برخورد با گاردریل و انحراف از مسیر‌، از جاده منحرف و سپس واژگون می‌شود.

«لغزندگی جاده» و «انحراف از مسیر‌» عوامل واژگونی اتوبوس اصفهان-رامسر

احمدرضا عامری در گفت‌‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس درباره حادثه واژگونی بامداد امروز اتوبوس مسیر اصفهان-رامسر، اظهار داشت: این اتوبوس بامداد امروز ‌به سمت رامسر حرکت می‌کند.

مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری کشور با اشاره به بارش اخیر برف و یخ‌زدگی‌ اظهار کرد: این اتوبوس حدود ساعت 3 بامداد امروز به دلیل لغزندگی جاده، انحراف مسیر و برخورد با گاردریل دچار حادثه واژگونی می‌شود، البته لغزندگی یکی از دلایل بروز این حادثه است و دلایل اصلی با بررسی کامل حادثه مشخص می‌شود.

وی با بیان اینکه این حادثه در محور سلفچگان به ساوه رخ می‌دهد‌، اضافه کرد: متأسفانه سه نفر از مسافران در محل وقوع حادثه جان باخته‌اند و 11 مسافر نیز مصدوم شده‌اند.

بنابریان گزارش ظاهراً ‌اتوبوس (که متعلق به شرکت همسفر بوده است) ابتدا به سمت چپ جاده منحرف می‌شود و پس از برخورد با نیوجرسی (جداکننده) وسط جاده، مجددا به سمت چپ منحرف می‌شود و داخل یک دهانه پل به ارتفاع ۱۳ متر سقوط می‌کند؛ در این حادثه‌ راننده جان باخته است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول