اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

«فارس» توانسته واقعیت ها را به مردم برساند/ خبر و خبرنگاری یک هنر است

رئیس دیوان عالی کشور گفت: این که اقبال به خبرگزاری فارس در حد مطلوب و بالاتر است به جهت این است که این خبرگزاری توانسته واقعیت ها را به مردم برساند زیرا مردم به دنبال جایی هستند که صداقت و واقعیت و حقیقت در آن وجود دارد.

«فارس» توانسته واقعیت ها را به مردم برساند/ خبر و خبرنگاری یک هنر است

به گزارش خبرنگار قضایی فارس، حجت الاسلام سید احمد مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور روز گذشته با حضور در خبرگزاری فارس با پیام تیرانداز مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت‌وگو کرده و از بخش‌های مختلف این خبرگزاری بازدید کرده و در جریان امور قرار گرفت.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم در دیدار با مدیرعامل خبرگزاری فارس گفت: فرصت مغتنم و خوبی شد که از نزدیک بیایم و در جمع شما و خداقوتی به شما عزیزان بگویم.

وی ادامه داد: خبرگزاری فارس یک خبرگزاری آرمانی است و در جهت ولایت و انقلاب قدم برداشته و جوانان انقلابی در آن مشغول به خدمت هستند.

رئیس دیوان عالی کشور تصریح کرد: این که اقبال مردم به این خبرگزاری در حد مطلوب و بالاتر است به جهت این است که این خبرگزاری توانسته واقعیت ها را به مردم برساند زیرا مردم دنبال جایی هستند که صداقت و واقعیت و حقیقت در آن وجود دارد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم افزود: مردم هر کجا که احساس کنند که مسائل سیاسی غالب شده است و واقعیت ها پوشیده شده است از آنجا روی گردان می شوند زیرا مردم همیشه دنبال واقعیت و شفافت و صداقت هستند.

وی ادامه داد: در این فضا هر چه خبرهای منتشر شده از سوی یک رسانه با واقعیت منطبق تر باشد اقبال مردم به آن رسانه بیشتر می‌شود.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: رسانه ها از خبرگزاری ها تغذیه می‌شوند و آن منبعی که بهتر از همه جا باشد و اخبار شفاف تر و صادقانه تری داشته باشد بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام مرتضوی مقدم افزود: در خبر به این نکته باید توجه کرد که خبر و خبرنگاری یک هنر است. می شود انسان یک خبری را به گونه‌ای منتشر کند که این خبر مسئله ساز شود و می شود همان خبر را به گونه ای منتشر کرد که امید ایجاد کند.

وی تصریح کرد: می شود به گونه ای خبر داد که مردم امیدوار شوند و الحمدالله آن طور که من دریافت کرده ام این است که خبرگزاری فارس این موضوعات را مورد توجه قرار داده و در همین مسیر قدم برداشته است.

رئیس دیوان عالی کشور گفت: همین امر باعث شد تا من تشویق شوم به حضور در این خبرگزاری برای خداقوت و آشنایی بیشتر با این مجموعه و خوشحالیم و خوشوقت هستیم که این مجموعه در مسیر انقلاب قدم بر می‌دارد.

به زودی متن مصاحبه خبرگزاری فارس با حجت الاسلام مرتضوی مقدم رئیس دیوان عالی کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول