اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

دونده اصفهانی با رکوردشکنی جواز مسابقات جهانی بانوان را کسب کرد

دونده اصفهانی تیم ملی دو و میدانی ایران در مسابقات آزاد صربستان با ثبت رکورد 7.29 ثانیه علاوه بر بهبود 3 صدم ثانیه‌ای رکورد ایران، توانست برای نخستین بار در تاریخ #دوومیدانی زنان ایران، رکورد ورودی مسابقات جهانی داخل سالن را هم کسب کند.

دونده اصفهانی  با رکوردشکنی جواز مسابقات جهانی بانوان را کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزانه فصیحی، دونده اصفهانی تیم ملی دو و میدانی ایران در مسابقات آزاد صربستان با ثبت رکورد ۷.۲۹ ثانیه علاوه بر بهبود ۳ صدم ثانیه‌ای رکورد ایران، توانست برای نخستین بار در تاریخ دوومیدانی زنان ایران، رکورد ورودی مسابقات جهانی داخل سالن را هم کسب کند.

وی پس از کسب این افتخار در صفحه شخصی خود نوشت: کسب رکورد ورودی قهرمانی جهان برای اولین بار در تاریخ دو ایران و شکسته شدن دوباره رکورد ملی حالا دیگر رویا نیست؛ موانع فراوانی در این مسیر جلوی پایمان بود، رکورد عبور از آنها را هم شکستم! رکورد ۷ : ۲۹ حالا دیگر در چنگ ماست و با آن می‌توان تا قهرمانی جهان رفت؛ تا ته رویاها. این شادی، پیروزی و امید تقدیم به مردم نازنین کشورم که غم و فشار زیادی رو تحمل کردن؛ شرایطی که اصلا حقشون نبوده.

این دو ومیدانی‌کار تیم ملی آورده است: ما یک روز تصمیم گرفتیم و با امید به خدا آغاز کردیم؛ بی اعتنا به همه نگاه های سرد و دلسرد کننده، تنگ‌نظری‌های غیردوستانه، فقط و فقط با دعای خیر مردم سرزمینم؛ ایران عزیز این موفقیت به دست آمد.

فصیحی در پایان با اشاره به اینکه هیچ حمایت دولتی از وی برای حضور در این مسابقات نشده است، از این موضوع انتقاد کرد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول