اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

یمن | تلفات حمله موشکی به مأرب به بالای ۱۰۰ نظامی رسید

وزیر خارجه دولت مستعفی یمن (مستقر در ریاض) خبر داد که تلفات حمله موشکی شنبه‌شب به اردوگاه نیروهای وابسته به ائتلاف سعودی در استان مأرب به بیش از ۱۰۰ نفر رسیده است.

یمن | تلفات حمله موشکی به مأرب به بالای ۱۰۰ نظامی رسید

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «محمد الحضرمی» وزیر خارجه دولت مستعفی یمن در دیدار با «تیم لیندر کینگ» دستیار وزیر امور خارجه آمریکا آخرین تحولات در عرصه یمن را بررسی کرد.

بر اساس اعلام صفحه وزارت خارجه دولت مستعفی یمن در توئیتر، وی در این دیدار به حمله موشکی شنبه‌شب (۲۸ دی) به اردوگاه نیروهای عبد ربه منصور هادی (رئیس جمهور مستعفی) اشاره کرد و گفت که در این حمله بیش از ۱۰۰ نفر کشته و ده‌ها نفر دیگر نیز مجروح شدند.

عبد ربه منصور هادی که مقیم عربستان سعودی است، در واکنش به این عملیات، بدون هیچ اشاره‌ای به حملات شدید چند روز اخیر ائتلاف به «نَهِم» و دیگر مناطق استان صنعاء، در اتهاماتی مدعی شد، انصارالله تمایلی به صلح ندارد و «ابزاری برای دستورکارهای ایران در منطقه» است. (جزئیات بیشتر)

در چهار ماهه اخیر بعد از حمله تلافی‌جویانه ارتش یمن به تأسیسات نفتی عربستان سعودی (آرامکو) در شهریور گذشته، صنعاء در اقدامی برای ابراز حسن‌نیت خود جهت دستیابی به توقف جنگ، اقدامات جنگی را به شکل یک طرفه متوقف کرده بود، اما حملات مکرر عربستان متوقف نشد.

انتهای پیام/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول