اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

طرح‌های عمرانی در سمنان با پیوست فرهنگی اجرا شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: طرح‌های عمرانی و اقتصادی در مناطق روستایی و شهری استان سمنان با تلاش مسؤولان مربوط با پیوست‌های فرهنگی اجرا شود.

طرح‌های عمرانی در سمنان با پیوست فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، منوچهر فخری عصر امروز در گردهمایی شهرداران استان سمنان در سالن جلسات شهرداری دامغان اظهار کرد: برگزاری نشست‌هایی از این دست نتیجه‌های زیادی خواهد داشت و به‌نوعی کارگاه‌های آموزشی و عملی برای توسعه عمرانی در شهرهای استان خواهد بود.

وی با بیان اینکه استفاده از اوراق تسویه در دستور کار شهرداران استان سمنان قرار گیرد، ادامه داد: اقدام‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری در شهر دامغان انجام شده است و باید شهرداران دیگر شهرهای استان برای توسعه این بخش اقدام کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: شاخص‌های مهم و اصولی جذب سرمایه‌گذار از سوی شهرداری‌های استان پیگیری شود و شهرداران برای اجرای طرح‌های عمرانی در استان سمنان خطرپذیر باشند.

فخری تصریح کرد: خط قرمز در بخش شهری در استان سمنان باغ‌ها و فضای سبز است و باید با رویه‌های اصولی امکان‌های سرمایه‌گذاری فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: حلقه مفقوده در توسعه شهری استان سمنان استفاده از بخش خصوصی است و تمام شهرهای استان مستعد جذاب سرمایه‌گذار هستند که با نگاه ویژه به بخش خصوصی برای اجرای طرح‌های عمرانی شهری در استان تلاش شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان ادامه داد: ۱۰ تا ۱۵ درصد از اعتبارهای شهرداری‌ها در بخش فرهنگی هزینه و طرح‌های عمرانی در استان سمنان با پیوست عمرانی اجرا شود.

وی اضافه کرد: دهه مبارک فجر در سال جاری با سال‌های دیگر متفاوت است و باید این آیین معنوی با تلاش دستگاه‌های اجرایی به‌ویژه شهرداری در استان به‌خوبی اجرایی شود.

فخری افزود: مردم ایران در روزهای گذشته برای پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب اسلامی به‌واسطه اتفاق رویداد مختلف سنگ تمام گذاشتند و بنابراین آیین بزرگداشت دهه مبارک فجر امسال باید به شایستگی مردم عزیزمان برگزار شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان تصریح کرد: شهرداران در مسائل تبلیغی انتخابات مجلس شورای اسلامی ورود نکنند و بر اساس قانون، شهرداران حق حمایت از نامزدهای انتخاباتی را ندارند.

انتهای پیام/2249/ک/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول