اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

بیانیه بسیج دانشجویی ماهشهر در پی تحریم فرمانده سپاه خوزستان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی ماهشهر در پی تحریم سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان بیانیه صادر کرد.

بیانیه بسیج دانشجویی ماهشهر در پی تحریم فرمانده سپاه خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان بندرماهشهر در پی تحریم فرمانده سپاه خوزستان توسط ایالات متحده آمریکا بیانیه ای صادر و این اقدام را ناشی از ضعف نظام سلطه دانست.

متن این بیانیه که در اختیار خبرگزاری فارس قرار گرفته است به این شرح است:

یریدون أن یطفئوا نور الله بأفواههم و یأبی الله الا أن یتم نوره ولو کره الکافرون

کافران می‌خواهند نور خدا را با دهانشان خاموش کنند و خدا نگذارد تا آنکه نور خود را به کمال برساند هر چند کافران را خوشایند نباشد[توبه ۳۲]

بی شک جدالِ دیرینه-ی میانِ حق و باطل پایانی جز پیروزیِ حق بر باطل نخواهد داشت. و تدبیر و تقلایِ بیهوده-ی جبهه-ی باطل در نابودیِ حق و حقیقت، جز غرق شدن در دریای عظیمِ هستیِ حقیقت محور را پایانی نخواهد بود.
اقدامِ سخیفِ آمریکایی در تحریمِ سردار شاهوارپور، مردی از تبارِ سبز قامتانِ جمهوریِ اسلامی، تلاشی بی خردانه است که به زعمِ شیطانی-شان نمی تواند ذره-ای خلل در تحققِ وعده-ی الهی ایجاد کند. آن ها چنین با خود اندیشه می کنند که اگر سلیمانی ها و سلیمانی تباران را از میان بردارند، می توانند مانع از به ثمر رسیدنِ این شجره شوند، حال آنچه خلل و شذوذ ناپذیر می باشد، مسیر و راهِ انقلابِ اسلامی است. در این مسیر شاهوارپور ها شتابانند در سبقت به سوی گسترانیدنِ حقیقتِ اسلامی در جهان و خوفی از تحریم و شهادت ندارند. و این آن چیزی است که این گونه تحریم ها و حرکات کودکانه را مضحک می نمایاند.
این اقدامِ ننگین آمریکایی که به بهانه-ی دروغگویی هایِ امپراطوریِ رسانه-های غربی به خصوص انگلیسِ خبیث در سیاه نمایی هایِ اقداماتِ خرابکانه-ی عده-ای خرابکار در شهرستان ماهشهر صورت گرفته است، بی شک دلیلِ دیگری بر اثباتِ خباثتِ آمریکایِ جنایتکار در حمایت از آشوب و بی نظمی و ضربه زدن به نظام اسلامی است.
 سردار عزیزِ اسلام، سردار شاهوارپور به خود افتخار می کند که در چنین مسیری حضور دارد و شیطانِ بزرگ به مصاف با او قیام کرده است و دانشجویان و  ملتِ مسلمانِ این سرزمین نیز در حمایت از او ایستاده اند و تا آخرین نفس حامیِ خدمتگزاران به اسلام و نظام اسلامی خواهند بود.

شورای تبیین مواضع بسیج‌دانشجویی شهرستان بندر‌ماهشهر

انتهای پیام/72067/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول