اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

آخرین جزییات قاچاق تریاک از شیراز به گرگان

قاچاقچیان مواد مخدر در گرگان که بیش از یک تن تریاک را از شیراز وارد گرگان کرده و قصد توزیع آن در استان گلستان و سایر استان‌های همجوار را داشتند در یک عملیات پلیسی دستگیر شدند.

آخرین جزییات قاچاق تریاک از شیراز به گرگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ماموران پلیس عصر روز گذشته ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان موفق شدندپس از یک ماه اقدامات اطلاعاتی و پلیسی یک محموله تریاک به میزان یک تن و 685 کیلوگرم را در حالی که در بسته‌های حلبی خیارشور جاسازی شده بود و از شیراز به گرگان منتقل شده بود را شناسایی و توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان گلستان در خصوص آخرین جزئیات این عملیات پلیسی و کشف این میزان مواد مخدر بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این عملیات پلیسی چهار نفر دستگیر شدند که این افراد فعالیت عمده‌ای در خرید و پخش مواد مخدر داشتند.

روح‌الامین قاسمی خاطرنشان کرد: این افراد این میزان مواد مخدر را در غالب حمل بسته‌های مواد غذایی(خیارشور) در حال جابجایی بودند که توسط پلیس مواد مخدر استان شناسایی و دستگیر و مواد مخدر هم توقیف شد.

وی اضافه کرد: امسال تاکنون بیش از 9 تن مواد مخدر را از قاچاقچیان در استان گلستان کشف کرده‌ایم و 151 نفر از عناصر اصلی قاچاق را دستگیر کنیم.

گفتنی است، این میزان مواد مخدر پس از یک ماه کار اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کشف شده که منشاء این مواد مخدر از استان سیستان و بلوچستان بوده و خریدار نیز در گرگان بوده است.

بر اساس این گزارش، این میزان مواد مخدر توسط دو دستگاه خودروی نیمه‌سنگین در پوشش 648 ظروف حلبی خیارشور در حال حمل بوده که ماموران موفق به کشف آن شده‌اند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: پس از ورود این مواد مخدر به گرگان محل دپوی این میزان مواد مخدر شناسایی شد که طی یک عملیات پلیسی این میزان مواد و عاملان حمل و صاحب محموله دستگیر شدند.

مجید زائری تاکید کرد: ما در پرونده‌های کشف مواد به دنبال شناسایی و دستگیری عاملان اصلی خرید و فروش و حمل و نگهداری مواد هستیم که در این پرونده موفق عمل کردیم.

وی درباره سوابق کیفری این افراد گفت: دو نفر از این افراد دارای سوابق کیفری هستند و افراد دستگیر شده بین 30 تا 50 سال سن دارند.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول