اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

سارقان اماکن خصوصی با ۳۱ فقره سرقت در دام پلیس دماوند

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و موتور سیکلت و اعتراف به ۳۱ فقره سرقت منزل در حوزه جابان این شهرستان خبر داد.

سارقان اماکن خصوصی با ۳۱ فقره سرقت در دام پلیس دماوند

سرهنگ محمد حسن محمدی فرمانده انتظامی شهرستان دماوند در گفت‌‎‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در پی وقوع و افزایش سرقت اماکن خصوصی در حوزه بخش پاسگاه جابان، موضوع به طور ویژه در دستور کار فرمانده و ماموران پاسگاه جابان این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی پاسگاه جابان با انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه و اقدامات شبانه روزی در سطح حوزه موفق به کشف یکدستگاه موتور سیکلت سرقتی و شناسایی رد پای سارقان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان دماوند افزود: پس از شناسائی سارقان و مخفیگاه آنان اقدامات قانونی جهت دستگیری متهمان آغاز و در یک عملیات غافل گیرانه دو نفر متهم دستگیر و از آنان یک دستگاه موتور سیکلت سرقتی و … کشف که بلافاصله به پاسگاه جابان انتقال یافتند.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: پس از دلالت متهمان به یگان و با استفاده از شیوه و شگرد های پلیسی لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۲ دستگاه موتور سیکلت و ۲۹ فقره سرقت از ویلاهای حوزه روستای جابان و حومه اعتراف کردند.

سرهنگ محمدی بیان کرد: متهمان که از افراد غیر بومی و سابقه اعتیاد به مصرف مواد مخدر داشته، پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی و روانه زندان شدند.

وی در پایان با بیان اینکه بهترین همکاران پلیس شهروندان مسئولیت پذیر و قانون مدار هستند، خاطرنشان کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه تردد مشکوک خودرو و افراد تابلو را بلافاصله از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول