اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در نظام پزشکی همدان

رئیس سازمان نظام پزشکی همدان از کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در همدان خبر داد.

کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در نظام پزشکی همدان

علیرضا مدرکیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به ورود پرونده‌های جدید برای رسیدگی در سازمان نظام پزشکی همدان اظهار کرد:‌ تعداد پرونده‌های امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری نداشته و روال مانند سال‌های گذشته است.

وی با بیان اینکه بیشترین شکایت‌ها در حوزه زنان، دندانپزشکی و ارتوپدی بوده و دلیل آن هم به خاطر حجم بالای کار در این رشته‌هاست گفت: خوشبختانه مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در سازمان کاهش یافته و نسبت به دو سال پیش به نصف رسیده است.

 رئیس سازمان نظام پزشکی همدان با اشاره به اینکه مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها به نوع آن نیز مربوط می‌شود افزود: امروز مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها به کمتر از یک سال رسیده در حالی که قبلا تقریباً دو سال طول می‌کشید.

وی با اشاره به اینکه مدت زمان رسیدگی به پرونده در هیات تجدید نظر چهار ماه است و در دادستانی یک ماه اما در هیات‌ها ممکن است به ۶ یا هفت ماه نیز برسد بیان کرد: سازمان نظام پزشکی همدان تلاش می‌کند در رسیدگی به شکایات کاملا عادلانه برخورد کند، پرونده‌هایی هم به قوه قضاییه کشیده می‌شوند.

مدرکیان با تاکید به اینکه سازمان نظام پزشکی همدان تلاش کرده پل ارتباطی میان مردم و قشر پزشکان باشد و دفاع از حقوق پزشکان و مردم مهمترین هدف ماست خاطرنشان کرد: رابطه بین پزشک و بیمار یکی از حساس‌ترین و حیاتی‌ترین روابط اجتماعی است و هرگونه خدشه به آن، موجب دل‌نگرانی و ایجاد مشکل خواهد شد.

انتهای پیام/89026/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول