اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

واگذاری ۱۶۰ هکتار از اراضی ملی برای طرح‌های غیرکشاورزی سمنان

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: ۱۶۰ هکتار از اراضی منابع ملی برای اجرای طرح‌های غیرکشاورزی در این استان واگذار شد.

واگذاری ۱۶۰ هکتار از اراضی ملی برای طرح‌های غیرکشاورزی سمنان

جعفر مرادی‌حقیقی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از بررسی و طرح ۵۲ فقره پرونده در کمیسیون واگذاری زمین برای طرح‌های غیرکشاورزی خبر داد و اظهار کرد: در این کمیسیون با بررسی ۱۰ پرونده، ۱۶۰ هکتار از اراضی منابع ملی برای اجرای طرح‌های غیرکشاورزی واگذار شد. 

وی با اشاره به برخی از طرح‌هایی که اراضی منابع ملی برای اجرای آن اختصاص‌ یافته است، گفت: نیروگاه خورشیدی، کارخانه کاتد مس، کارگاه راه‌سازی، کارخانه آسفالت و طرح‌های گردشگری به اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط واگذار شده است.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: برای بقیه پرونده‌ها نسبت به تعیین اجاره‌بهای سالانه، اراضی تصمیم‌گیری شده است.

مرادی‌حقیقی افزود: مدیریت امور اراضی برای متقاضیان سرمایه‌گذاری در بخش‌های کشاورزی و غیرکشاورزی آمادگی دارد تا برای ایجاد سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف نسبت به تخصیص اراضی موردنیاز متقاضیان از منابع ملی اقدام کند.

وی گفت: به‌منظور تشویق سرمایه‌گذاری در استان سمنان، کمیسیون تصویب طرح‌های کشاورزی و غیرکشاورزی با اختیارات تفویض‌شده حداکثر تخفیف‌ها در تعیین مال‌الاجاره را لحاظ کرده و اراضی را در بازه زمانی کوتاه در اختیار سرمایه‌گذاران قرار می‌دهد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول