اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

خدمت و امداد رسانی زیر مجموعه‌های وزارت کار و رفاه اجتماعی به هم وطنان سیل‌زده

نماینده ویژه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت :سازمان‌ها و صندوق ها و بانک ها و شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از شروع سیل در منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان در شهر های نیک شهر ، چابهار ، کنارک ، سمرقند ، دلگان ، فنوج و سرباز در حال امداد رسانی هستند.

خدمت و امداد رسانی زیر مجموعه‌های وزارت کار و رفاه اجتماعی به هم وطنان سیل‌زده

کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت : تمامی سازمان ها و صندوق ها و بانک ها و شرکت های زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی از شروع سیل در منطقه جنوب استان سیستان و بلوچستان در شهر های نیک شهر ، چابهار ، کنارک ، سمرقند ، دلگان ، فنوج و سرباز و بخش ها و روستاهای تابعه این شهرستان ها در حال کمک و خدمت رسانی به هم وطنان سیل زده استان سیستان و بلوچستان  مستقر و در حال امداد رسانی هستند.

وی افزود : گرچه مردم به ویژه در نقاط روستایی در معرض سیل  بوده اند اما بسیار صبورانه در جهت حل مشکلات قدم برداشته و نیاز های فعلی به ویژه در مناطق روستایی و کوهستانی وسایل گرمایشی ، پتو ، البسه ، لوازم خانگی ، کپسول گاز و اقلام  خوراکی است.

وی خاطر نشان کرد: بیشتر میزان خسارت وارد شده در بخش های تخریب و نابودی زمین های کشاورزی و از بین رفتن احشام صورت گرفته و حدود 70 الی 100 درصد خانه های روستایی تخریب شده و این در حالی است که 14 شهرستان این استان پهناور درگیر سیل شده و 20 هزار واحد مسکونی هم در اثر سیلاب تخریب شده است.

کریم یاوری در پایان خاطر نشان کرد : بنا به دستور مستقیم وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این وزارتخانه تا پایان برطرف شدن نیاز های مردم سیل زده با تمام امکانات این مجموعه در کنار مردم این استان خواهد بود.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول