اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان لیگ برتر کشور شد

در مرحله چهارم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو قهرمانی باشگاه‌های کشور، واترپلو نفت وگاز گچساران نائب قهرمان این دوره از مسابقات شد.

واترپلو نفت و گاز گچساران نائب قهرمان  لیگ برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران،مرحله چهارم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو قهرمانی باشگاه‌های کشور در 2 گروه A ,B  در روزهای پنج شنبه و جمعه 25 و 26 دی ماه  برگزار شد.

براساس این گزارش،  لیگ برتر واترپلو امسال با حضور ۸ تیم در 2 گروه چهار تیمی برگزار شد که از هر گروه 2تیم به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.

 در گروه A این دوره از مسابقات تیم‌های  پرسپولیس، دانشگاه آزاداسلامی، استخر شهید نوفلاح و سایپا هم‌گروه هستند.

همچنین تیم واترپلوی نفت و گاز گچساران در گروه Bبا تیم‌های پیشگامان‌کویر یزد، نفت امیدیه، و رعدپدافند هم‌گروه است.

مرحله  چهارم بیست و نهمین دوره لیگ برتر واترپلو کشور قرار بود به میزبانی گچساران  نفت و گاز گچساران در این شهر برگزارشود که با تصمیم فدراسیون در تهران برگزار شد که در این دیدار تیم واترپلوی بزرگسالان نفت و گاز گچساران در مرحله چهارم این رقابت ها  با پیروزی در مقابل نفت امیدیه و یک تساوی  هشت به هشت در مقابل پیشگامان کویر یزد  در رده دوم لیگ برتر واترپلو کشور در گروه Bقرار گرفت.

تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در مرحله چهارم در گروه(( ب)) این مسابقات پس از نفت امیدیه با 16 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

 گفتنی است تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در مرحله سوم این رقابت ها با 2 شکست، یک پیروزی و با کسب 12 امتیاز در جایگاه دومی  قرار گرفته بود.

 همچنین در مرحله دوم این رقابت ها  تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در مرحله دوم این رقابت‌هابا کسب 2 پیروزی و یک شکست وبا کسب ۱۰ امتیاز نائب قهرمان  این گروه شد.

 در مرحله نخست این رقابت ها تیم واترپلو نفت و گاز گچساران صدرنشین گروه ((ب)) در لیگ برتر شد.

گفتنی است، با پایان دور چهارم لیگ برتر واترپلو کشور،  تیم نفت و گاز گچساران  به عنوان تیم دوم گروه ((ب)) این مسابقات حریف تیم سایپا  در دور دوم شد.

انتهای پیام/82031

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول