اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای ۲۰۰ برنامه در ۲۰۰ روستاهای استان زنجان طی ایام فاطمیه

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از اجرای ۲۰۰ برنامه در ۲۰۰ روستاهای استان زنجان طی ایام فاطمیه خبر داد.

اجرای ۲۰۰ برنامه در ۲۰۰ روستاهای استان زنجان طی ایام فاطمیه

حجت‌الاسلام یوسف اماملو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری ۲۰۰ برنامه در ۲۰۰ روستای استان زنجان در ایام فاطمیه خبر داد و گفت: ایام فاطمیه با شهادت سردار سلیمانی مقارن است و این برنامه‌ها در روستاهای استان زنجان با رویکرد حماسی و مقاومت برگزار می‌شود که در این زمینه تمهیدات لازم پیش‌بینی‌شده است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تأکید بر لزوم تبیین ویژگی‌های شخصیتی حضرت زهرا (س) در جامعه، ابراز کرد: باید شخصیت و اندیشه والای حضرت زهرا (س) در جامعه به‌خوبی تبیین و بیان شود.

وی یادآور شد: حضرت زهرا (س) الگوی یک انسان کامل است و ایشان در مسیر حفاظت از ولایت و رهبری به شهادت رسیدند بنابراین بانوان امروز باید ولایتمداری را از حضرت زهرا (س) الگو بگیرند و این مهم را در دختران خود تقویت کنند.

اماملو با بیان اینکه حضرت زهرا (س) تربیت‌ شده مکتب پیامبر اسلام است، خاطرنشان کرد: بانوان و مردان جامعه باید مفاهیم خطبه حضرت زهرا (س) را فرا بگیرند و در زندگی به آن عمل کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان به دیگر برنامه‌های تبلیغات اسلامی در این ایام اشاره کرد و گفت: اجتماع بانوان فاطمی در روز 9 بهمن ماه از ساعت 15 تا 17 عصر و برگزاری نشست بانوان فرهیخته زنجانی در روز 19 بهمن ماه از دیگر برنامه‌هایی است که اجرایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنین از هفته آینده هم برای اینکه 20 نشست در 20 منطقه زنجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول