اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: علت هجوم دشمنان به نهاد مقدس سپاه، موفق بودن سپاه در اجرای رسالت‌های خود است.

سپاه پاسداران خاری در چشم دشمنان است

حجت‌الاسلام رضا متوسل امروز در حاشیه راهپیمایی مردم در حمایت از اقتدار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر، با تاکید بر اینکه سپاه از رویش‌های انقلاب است، اظهار کرد: هدف از ایجاد سپاه پاسداری از مرزهای عقیدتی بود و خوشبختانه در این ۴۰ سال عمر انقلاب، سپاه پاسداران به خوبی از رسالت اصلی خود دفاع کرده است.

وی عنوان کرد: سپاه پاسداران همچنین در تنش‌های داخلی و خارجی به خوبی نقش‌آفرینی کرده و علت هجوم دشمنان به این نهاد مقدس، موفق بودن سپاه در اجرای رسالت خود است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر با اشاره به کلام امام راحل مبنی بر اینکه اگر سپاه نبود، کشور نیز نبود، گفت: این فقط یک شعار نیست، بلکه این کلام برآمده از یک واقعیت است و امروز وظیفه ملت ما تقویت و بیان دستاوردهای سپاه پاسداران است.

متوسل با تاکید بر اینکه مسائل نظامی و اقتدار به وجود آمده یکی از دستاوردهای سپاه پاسداران است، اظهار کرد: سپاه پاسداران در همین چند روز اخیر پایگاه آمریکایی را با همین سلاح‌های بازدارنده موشک باران کرد، در حالی که در این ۷۵ سال اخیر هیچ کشوری جرئت حمله به آمریکا و برعهده گرفتن حمله خود را نداشت.

وی ادامه داد: سیلی سپاه پاسداران آن چنان مقتدرانه و مهم بود که شیطان بزرگ از پاسخ دادن و یا اعتراض کردن به آن نیز عاجز بود و این بیانگر اقتدار و موفقیت سپاه پاسداران است و امروز این نهاد مقدس خاری در چشم دشمن به حساب می‌آید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول