اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کاندیداهای رد صلاحیت شده فضای کشور را دو قطبی‌ نکنند

امام جمعه بویین میاندشت گفت: هیچ یک از کاندیداها به دنبال رد صلاحیت خود نباید به سمت دو قطبی‌سازی کشور حرکت کنند.

کاندیداهای رد صلاحیت شده فضای کشور را دو قطبی‌ نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین میاندشت، حجت‌الاسلام حسن عسگری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بویین میاندشت با بیان اینکه از نفوذ دشمن باید جلوگیری کرد، اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی مردم منطقه را متأثر کرد.

امام جمعه بویین میاندشت افزود: دشمن از عزم و اراده راسخ ملت ایران همواره در هراس است و به دنبال تفرقه افکنی است همانگونه که با سقوط هواپیمای اکراین به تخریب سپاه پاسداران پرداخت اما  نباید اجازه داد دشمن از این فرصت‌ها سواستفاده کند.

عسگری تصریح کرد: امروز سخنرانی خطبه‌ها و اقامه نماز جمعه تهران توسط مقام معظم رهبری صورت گرفت و این نقطه عطفی در همبستگی و اتحاد مردم شد.

وی با اشاره به نتایج شورای نگهبان در صلاحیت کاندیداهای مجلس شورای اسلامی، گفت: هیچ یک از کاندیداها به دنبال رد صلاحیت خود نباید به سمت دو قطبی‌سازی کشور حرکت کنند، در جهت پیشبرد اهداف نظام و دولت به نمایندگان دارای سوابق کاری نیاز است.

امام جمعه بویین میاندشت با تأکید بر اینکه مطالبه مردم و مسؤولان اخراج آمریکا از منطقه خاورمیانه است، خاطرنشان کرد: با اخراج آمریکا از منطقه ادعای سرباز امام زمان(عج) بودن را ثابت خواهیم کرد.

عسگری ادامه داد: شاهد سیر تحولاتی در منطقه خاورمیانه هستیم، از این حرکت عظیم نباید عقب ماند، حرکت به سمت و سوی نابودی استکبارجهانی در منطقه شکل گرفته است.

وی تصریح کرد: نواب صفوی در وجودش روحیه استکبارستیزی داشت و به دنبال شهادتش موج عظیمی برای نابودی شاه رقم خورد و سرانجام رژیم منحوس پهلوی نابود شد.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول