اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفیر انگلیس باید از ایران اخراج شود

امام جمعه گلپایگان گفت: سفیر انگلیس در تجمعات اخیر حضور غیر قانونی داشته و به دنبال ایجاد تنش بوده است، باید با وی برخورد قاطع صورت گیرد و از ایران اخراج شود.

سفیر انگلیس باید از ایران اخراج شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر گلپایگان با تأکید بر رعایت تقوای الهی و اجتناب از گناه و نافرمانی از خدای متعال، اظهار کرد: در پی سیلی سخت سپاه پاسداران به پایگاه‌های آمریکایی‌ها، سقوط هواپیمای اکراینی اتفاق افتاد.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به شرم و خجالت آمریکا در انتشار سریع خبر بمباران پایگاه‌های نظامی خود در عراق، گفت: اتفاق تلخ سقوط هواپیمای اکراینی ملت ایران را متأثر کرد.

کرامتی گفت: به بهانه بروز سقوط هواپیمای اکراینی در تهران و مراکز استان‌ها به اسم همدردی با خانواده داغدار این حادثه با مدیریت عناصر ضد انقلاب و دولت‌ کینه‌توز انگلیس شعارهای علیه مسؤولان مهم کشور سرداده شد.

وی افزود: برخی مواقع دشمنان به بهانه ابراز همدردی به دنبال اختلاف افکنی هستند که لازم است دانشجویان آگاه باشند و فرصت سواستفاده ندهند و در این شرایط حساس باید از صیانت کشور محافظت کنند.

امام جمعه گلپایگان تصریح کرد: سپاه پاسداران بیش از ۴۰ سال است که حفاظت آسمان و زمین ایران اسلامی را بر عهده دارد بنابراین نباید فرصت سواستفاده دشمنان را در تخریب سپاه پاسداران به هیچ وجه ممکن داد.

کرامتی تأکید کرد: سفیر انگلیس در این اتفاق حضور غیر قانونی داشته است و به دنبال ایجاد تنش بوده است، باید با وی برخورد قاطع صورت گیرد و از ایران اخراج شود.

 وی با اشاره به رد صلاحیت برخی کاندیداهای مجلس و با تأکید بر اینکه افراد دارای صلاحیت باید در کاندیدای مجلس انتخاب شوند، افزود: شورای نگهبان موظف است بر اساس اصل قانون اساسی صلاحیت کاندیداهای مجلس و ریاست جمهوری و غیره را ارزیابی کند.

امام جمعه گلپایگان گفت: مجلس در رأس امور است و نقش حیاتی در تصمیم‌گیری‌ها دارد، گسترش تحریم‌ها بخشی از آن مربوط به تصمیم نمایندگان است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ر۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول