اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

دیدار مشاور ویژه وزیر کار با استاندار و اعضای ستاد بحران استان سیستان و بلوچستان

مشاور ویژه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در دیدار با استاندار و اعضای ستاد بحران استان سیستان و بلوچستان بر هماهنگی بین بخشهای مختلف برای خدمت رسانی بهتر به آسیب دیدگان از سیل تاکید کرد.

دیدار مشاور ویژه وزیر کار با استاندار و اعضای ستاد بحران استان سیستان و بلوچستان

کریم یاوری مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در امور کمک رسانی به سیل زدگان جنوب استان سیستان و بلوچستان که در چابهار مستقر است،به فارس اعلام کرد: به همراه اعضا شورای هماهنگی مدیران استانی زیر مجموعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی برای کمک رسانی و خدمات رسانی هرچه بهتر با استاندار سیستان و بلوچستان دیدار کرد.

یاوری در این جلسه گفت : وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی به تمامی زیر مجموعه های وزارتخانه دستور موکد مبنی بر بسیج تمام امکانات وزارتخانه برای کمک رسانی فوری و دقیق و عادلانه به سیل زدگان را صادر و تمام زیر مجموعه های وزارتخانه در استان سیستان و بلوچستان در آماده باش کامل خدمت رسانی با هماهنگی مدیریت ستاد بحران استان به سیل زدگان قرار دارند.

استاندار سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر و تشکر از وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی حضور مسولانه مدیران کشوری در جمع هم وطنان سیل زده را دلگرم کننده دانست .

در انتها مشاور و نماینده ویژه وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد، وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی علاوه بر حضور مدیران و مسولان وزارتخانه در استان به خدمات رسانی با فوریت و سرعت و دقت و عادلانه در بین هم وطنان سیل زده تاکید دارد.

وی افزود : جامعه مخاطب و هدف وزارتخانه تمامی اقشار آسیب دیده از سیل هستند، اما معلولان ، توان خواهان ، مددجویان ، بازنشستگان و کارگران و سایر جامعه هدف و مخاطب وزارتخانه باید در اولویت قرار گیرند.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول