اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

تجلیل دانشجویان از اعضای شورای نگهبان

جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طی نامه‌ای از شورای نگهبان بابت بی‌توجهی به فشارها و هجمه‌ها در روند بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس تجلیل کردند.

تجلیل دانشجویان از اعضای شورای نگهبان

به گزارش حوزه تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی طی نامه‌ای از شورای نگهبان بابت بی‌توجهی به برخی فشارها و هجمه‌ها در بررسی صلاحیت کاندیداهای مجلس تجلیل و از این اقدام حمایت کردند.

 در ادامه این نامه آمده است:

اعضای محترم شورای نگهبان

ما دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی هم‌صدا با آحاد ملت همواره از عملکرد برخی مسؤلین گلایه داشته و مجلسی بدون وابستگان به خاندان‌های قدرت و ثروت، سلبریتی‌ها و عناصر بی‌خاصیت را طلب کرده‌ایم و اکنون که شما حقوق‌دانان و فقهای دلسوز و متعهد، با ردصلاحیت برخی افراد و احراز حداقل‌ها در دیگران، به وظیفه قانونی خود عمل کرده و خواسته مردم را اجابت کرده‌اید، تشکر عمیق و حمایت همه جانبه خود را اعلام می‌داریم.

ناگفته پیداست که تأیید‌های کنونی ناظر به ظواهر، زمان حال و حداقل‌هاست و مردم خود باید در کارزار انتخابات، اصلح را انتخاب کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول