اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تجلیل از ۲۴ اثر برتر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان

مسوول بسیج رسانه لرستان گفت: در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان ۲۴ اثر برتر مشخص شده و امروز تجلیل می‌شوند.

تجلیل از ۲۴ اثر برتر سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در لرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، رضا مریدی اصل صبح امروز در آیین اختتامیه سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر اظهار کرد: سازمان بسیج رسانه با هدف کمک به تشویق، توسعه و تقویت جبهه رسانه و نهادینه کردن فرهنگ تعامل و خودباوری رسانه‌ها تشکیل شده است.

وی بیان کرد: بسیج رسانه پایه‌گذار برنامه‌های متعددی از جمله جشنواره رسانه‌ای ابوذر به عنوان تنها جشنواره رسانه‌ای در کشور است.

مسؤول بسیج رسانه سپاه حضرت ابوالفضل‌(ع) لرستان خاطرنشان کرد: دبیرخانه این جشنواره همه ساله از ابتدای آذر ماه آغاز به کار کرده و آییین اختتامیه آن دی ماه برگزار و برگزیدگان تجلیل می‌شوند.

مریدی اصل از ارسال ۲۷۴ اثر به سومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر خبر و ادامه داد: تعداد آثار ارسالی در مقایسه با سال گذشته با رشد ۷۰ درصدی همراه بوده است.

وی تاکید کرد: در دومین جشنواره استانی رسانه‌ای ابوذر در لرستان و با توجه به اینکه فیلتری برای ارسال آثار در نظر گرفته نشده بود، ۸۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال و از این تعداد ۱۷۱ اثر به مرحله داوری رسید.

مسوول بسیج رسانه لرستان افزود: امسال و در سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با توجه به فیلترگذاری‌های انجام شده ۲۷۴ اثر ارسال شده و مورد داوری قرار گرفت.

مریدی‌اصل گفت: آثار ارسال شده در قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس و گزارش مستند خبری ارسال شده است.

وی تصریح کرد: از مجموع آثار ارسالی، ۲۴ اثر در قالب‌های یاد شده به عنوان برترین‌ها انتخاب شده‌اند و آثار نفرات برتر در هر قالب برای داوری به جشنواره کشوری ارسال می‌شوند.

مسوول بسیج رسانه لرستان با اشاره به کسب ۲ مقام کشوری از آثار ارسالی استان به دومین جسنواره رسانه‌ای ابوذر افزود: امید است امسال نیز آثاری از مجموع برترین‌های لرستان در جشنواره کشوری عناوین برتر را کسب کنند.

انتهای پیام/۸۵۰۱۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول