اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

آیت‌الله ملک‌حسینی آگاهانه در خط ولایت بود/موجه‌ترین شخصیت نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن قدردانی از خدمات آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: وی آگاهانه در خط ولایت بود.

آیت‌الله ملک‌حسینی آگاهانه در خط ولایت بود/موجه‌ترین شخصیت نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حسین کلانتری در مراسم تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه که با حضور حجت‌الاسلام علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه برگزار شد، با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم تشییع سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: حضور مردم در مراسماتی که برای این بزرگوار برگزار شد چشمگیر بود.استان جمعیت میلیونی نداشت اما حضور آنها با جمعیت استان‌های میلیونی برابر می‌کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه سخنان خود عنوان کرد: از روزی که به عنوان  استاندار این استان توفیق خدمت پیدا کردم دیدم نماینده ولی‌فقیه در دل مردم جای دارد مردم دوستش دارند و چقدر به او اعتماد دارند و او هم چقدر با آغوش باز مردم را می‌پذیرد که البته ریشه این به سال‌ها پیش و در زمان پدر بزرگوار ایشان باز می‌گردد.

وی بیان کرد: شهادت می‌دهم در طول این مدت هیچ کار شخصی از ما نخواستند و آگاهانه امور را پیگیری می‌کردند و آگاهانه در خط ولایت بود.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی در همان روزهای آغازین محرمانه گفت برنامه‌ریزی می‌کنم شرایط به گونه‌ای باشد که حجت‌الاسلام نصیر حسینی به عنوان نماینده ولی‌فقیه منصوب شود و خود وی هم فضائل و سجایع حجت‌الاسلام حسینی را بیان کرد که مناسبت‌ترین و موجه‌ترین شخصیت به عنوان نماینده ولی‌فقیه منصوب شد.

کلانتری با اشاره به فضائل حجت‌الاسلام حسینی امام جمعه یاسوج گفت: زمانی که این بزرگوار خطبه می‌خواند با یک حس ۱۰۰ درصدی مامون می‌شدیم که خدا رو شاکریم که این دو سرمایه را داریم و سرمایه جدیدی هم به آن اضافه شد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: آیت‌الله ملک‌حسینی خودش برای مراسم معارفه حجت‌الاسلام نصیر حسینی سنگ تمام گذاشت و خود وی در نماز جمعه حاضر شد و سخنرانی کرد که از او قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول