اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

طرح «هرمسجد یک حقوقدان» در گلستان گسترش می‌یابد/ ارائه بیش از 10 هزار مشاوره حقوقی در مساجد

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه «طرح هر مسجد یک حقوقدان» در حال حاضر در 85 مسجد استان گلستان برگزار شده است، گفت: درصدد هستیم این طرح در نقاط بیشتری از استان گلستان اجرا شود.

طرح «هرمسجد یک حقوقدان» در گلستان گسترش می‌یابد/ ارائه بیش از 10 هزار مشاوره حقوقی در مساجد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی هاشمیان عصر امروز در دیدار معاون فرهنگی قوه قضائیه با نماینده ولی فقیه در استان گلستان اظهار کرد: از روز گذشته استان گلستان میزبان حجت‌الاسلام صادقی، معاون قوه قضائیه بود و در طی این دو روز برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شد.

وی تصریح کرد: در روز گذشته در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) با حضور معاون قوه قضائیه مراسم گرامیداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد و به دنبال آن حجت‌الاسلام صادقی با بیت مرحوم آیت‌الله میبدی دیدار و گفتگو کردند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ادامه داد: امروز نیز همایش «طرح هر مسجد یک حقوقدان» را برگزار کردیم و از برگزیدگان این طرح با حضور معاون قوه قضائیه تجلیل شد.

هاشمیان با بیان اینکه درصدد هستیم که طرح هر مسجد یک حقوقدان را در استان گلستان گسترش دهیم، افزود: این طرح در حال حاضر در 85 مسجد و مکان مذهبی برگزار شده است.

وی افزود: در اجرای طرح هر مسجد یک حقوقدان 100 کارشناس حقوقی مشارکت داشتند و با اجرای این طرح در سطح مساجد بیش از 10 هزار مشاوره حقوقی به مردم ارائه شده است.

رئیس کل دادگستری استان گلستان یادآور شد: مردم از اجرای این طرح استقبال کردند و به دنبال این هستیم که این طرح را در سطح استان گلستان افزایش دهیم.

هاشمیان گفت: یکی از اهداف این طرح افزایش آگاهی مردم نسبت به مسائل حقوقی است و این طرح با افزایش آگاهی مردم به کاهش ورودی پرونده‌های قضایی کمک می‌کند.

انتهای پیام/83018/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول