اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

رونمایی از کتاب الکترونیک «مؤلفه‌های قدرت معنوی»

نسخه الکترونیکی کتاب «مؤلفه‌های قدرت معنوی» در حاشیه نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) رونمایی شد.

رونمایی از کتاب الکترونیک «مؤلفه‌های قدرت معنوی»

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز در حاشیه نشست صمیمی اصحاب فرهنگ و هنر خراسان رضوی با سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) از کتاب الکترونیک «مؤلفه‌های قدرت معنوی» که توسط خبرگزاری فارس خراسان رضوی تهیه و تولید شده‌ است، رونمایی شد.

سردار نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) درباره قدرت معنوی گفت: دشمن می‌خواهد ما را به سمت معادلات مادی سوق دهد تا فقط بر اساس معادلات مادی عمل کنیم، اما باید عکس خواسته دشمن باشیم، قدرت معنوی یکی از ویژگی‌هایی است که نباید در معادلات خود از آن غافل شویم.

مدیر خبرگزاری فارس خراسان رضوی درباره این اثر گفت: در این مجموعه الکترونیک یادداشت‌هایی با موضوع «قدرت معنوی» از مسؤولان، فعالان و دغدغه‌مندان حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و رسانه‌ای خراسان رضوی گردآوری و منتشر شده است.

سیدناصر نعمتی ادامه داد: مؤلفه‌ها، ویژگی‌ها و شاخص‌های قدرت معنوی موضوع یادداشت‌هایی است که در این مجموعه گردآوری شده و سعی شده الگوی انقلاب اسلامی مبتنی براین موضوع تبیین شود.

با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع)، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی و معاون فرهنگی سپاه امام رضا(ع) و جمعی از نمایندگان اصحاب هنر، فرهنگ و رسانه استان از نسخه الکترونیکی کتاب «مؤلفه‌های قدرت معنوی» رونمایی شد. 

این مجموعه الکترونیک شامل ۳۳ یادداشت از چهره‌ها و شخصیت‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی خراسان رضوی است که در قالب ۹۰ صفحه منتشر شده است.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول