اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

ارسال کمک‌‌های سپاه کربلا به سیل‌زدگان/ اعزام گروه‌های جهادی مازندران به سیستان

فرمانده سپاه کربلا گفت: سپاه کربلا از چند روز قبل خود را آماده کرده و به‌زودی یک تریلی اجناس مورد نیاز مردم را به سیستان و بلوچستان ارسال خواهد کرد.

ارسال کمک‌‌های سپاه کربلا به سیل‌زدگان/ اعزام گروه‌های جهادی مازندران به سیستان

سردار محمدحسین بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به وقوع سیل در سیستان و بلوچستان کشور اظهار کرد: در پی جاری شدن سیل که در جنوب شرق کشور اتفاق افتاد طبیعتا وظیفه همه ما به‌ویژه نیروها و گروه‌های جهادی و مردمی این است که به کمک سیل‌زدگان برویم.

وی افزود: در این زمان که بحث شهادت سردار دل‌ها اتفاق افتاد شاید توجه‌ها به این سمت کمتر بود سپاه کربلا از چند روز قبل خود را آماده کرده و به‌زودی یک تریلی اجناس مورد نیاز مردم را ارسال خواهد کرد.

فرمانده سپاه کربلا ادامه داد: همچنین فراخوان می‌دهیم تا مردم در پایگاه‌ها و رده‌های سپاه در شهرستان‌ها کمک‌های خود را تحویل دهند، هماهنگی‌های لازم با سپاه سیستان و بلوچستان صورت گرفته، نیازمندی‌ها را در جلسه‌ای که داشتند جمع‌بندی و اعلام می‌کنند و  ما نیز به سرعت به مردم اعلام  می‌کنیم.

بابایی بیان کرد: مطمئن هستم همانطور که مردم استان مازندران در زلزله سرپل ذهاب و سیل اوایل سال به خوبی درخشیدند و علاوه بر برطرف کردن نیازهای استان به مردم استان گلستان، لرستان و خوزستان هم کمک‌رسانی کردند حتما به مردم سیستان و بلوچستان که دچار این سیل هستند کمک خواهند کرد تا ما نیز بتوانیم قبل از اینکه سال به پایان برسد مشکلات آن منطقه را با همت جمعی حل کنیم و برگ دیگری به افتخارات مردم استان علویان و مجاهد و عالم‌پرور مازندران اضافه کنیم.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: به دلیل بعد مسافت برنامه‌ریزی باید دقیق‌تر باشد به همین دلیل ما در بحث اعزام گروه‌های جهادی و فنی و تخصصی با قرارگاه قدس سپاه در شرق کشور و سپاه سلمان سیستان و بلوچستان هماهنگی می‌کنیم انجام برنامه راجع به اعزام نیروهای جهادی را نیز اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/۸۶۰۴۱/ج/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول