اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

4 فقره تصادف جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و 5 مجروح بر جا گذاشت

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از 4 فقره تصادف جاده‌ای در خراسان رضوی با یک کشته و 5 مجروح طی 24 ساعت گذشته خبر داد و گفت:رانندگان در هنگام رانندگی سرعت مطمئنه و توجه به جلو را مد نظر قرار دهند و از حرکت در حاشیه جاده خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

4 فقره تصادف جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و 5 مجروح بر جا گذاشت

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌و‌گو‌ با خبرنگار فارس در مشهد درباره وضعیت کنونی راه‌های خراسان رضوی اظهار کرد:متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته در سطح جاده‌های استان سه مورد تصادف جرحی داشتیم که منجر به مجروح شدن پنج نفر و یک فقره تصادف فوتی که باعث فوت یکی از سرنشینان شد.

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی در خصوص علت عمده این تصادفات تصریح کرد: واژگونی در اثر عدم توجه به جلو و عدم توانایی کنترل وسیله نقلیه ناشی از سرعت بالا، دلیل عمده این تصادفات بوده است.

وی تاکید کرد: با توجه به سردی و برودت هوا آسفالت سطح جاده‌ها منقبض شده و حالت چسبندگی همیشگی و اصطکاک خود را با لاستیک خودروها از دست داده است بنابراین اگرچه سطح جاده یخ زده نیست اما به علت انقباض آسفالت و عدم وجود اصطحکاک لاستیک خودرو با سطح جاده بسیار خطرساز است.

امیدوار یادآور شد: رانندگان خودروها حتما حرکت با سرعت مطمئنه در طول مسیر به خصوص روی پل‌هایی که سطح آن ممکن است دچار یخ زدگی شده باشد را مد نظر قرار دهند؛ همچنین توجه به جلو و عدم حرکت در حاشیه جاده به علت آبگرفتگی در اثر ذوب شدن برف‌ را رعایت کنند و سعی کنند در هنگام رانندگی از حاشیه جاده‌ها فاصله بگیرند.

انتهای پیام/ 70068

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول