اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

پخش برنامه زنده «دستان آسمان» از سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: پانزدهمین قسمت برنامه زنده «دستان آسمان» پنج‌شنبه این هفته از امامزاده یحیی(ع) سمنان روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

پخش برنامه زنده «دستان آسمان» از سمنان

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: پانزدهمین قسمت از مجموعه تلویزیونی «دستان آسمان» با موضوع توسعه و ترویج فرهنگ وقف و معرفی ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی موقوفات و بقاع متبرکه شاخص استان سمنان از شبکه یک سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: این برنامه ساعت ۷:۳۰ صبح روز پنجشنبه ۲۶ دی‌ماه به‌صورت زنده از حرم مطهر امامزاده یحیی(ع) سمنان روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: معرفی ابعاد مختلف سنت حسنه وقف و بیان گوشه‌ای از آثار و برکات احسان ماندگار وقف از مهم‌ترین اهداف این مجموعه تلویزیونی است.

تدینی گفت: مجموعه تلویزیونی دستان آسمان به تهیه‌کنندگی علی خانی ابیانه‌ای و کارگردانی مجید فتحی تهیه می‌شود و شهریار مهدوی و مصطفی محمودی به‌عنوان مدیر تولید و ناظر پخش این مجموعه تلویزیونی فعالیت می‌کنند.

وی عنوان کرد: بخش‌های میان برنامه از این مجموعه با تصویربرداری محمد روزبهانی تهیه و تدوین ‌شده است و بر اساس برنامه زمان‌بندی پنج‌شنبه این هفته با همکاری عوامل فنی و پخش صداوسیمای مرکز سمنان از شبکه یک به‌صورت زنده پخش خواهد شد. 

وی خاطرنشان کرد: عبدالرضا امیر احمدی مجری توانمند کشورمان که از فرزندان استان سمنان است، اجرای این برنامه را برعهده دارد و محمد زبرجدی نیز گزارشگر بخش‌های میان‌برنامه این مجموعه تلویزیونی است.

به گزارش فارس؛ این برنامه با پیگیری‌های مجدانه اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان اوقاف و امور خیریه و به همت معاونت توسعه منابع و پشتیبانی سازمان اوقاف و امور خیریه و با مشارکت سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی در قالب قرارداد ‌بند چ (مشارکت سازمان‌های دولتی در تولید برنامه‌های تلویزیون) برای نخستین بار محقق شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول