اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاست خارجی

مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و همرزمانش در لاهه

مراسم بزرگداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش ازسوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه برپا شد.

مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی و همرزمانش در لاهه

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مراسم بزرگداشت حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همرزمانشان از سوی سفارت جمهوری اسلامی ایران در لاهه برگزار شد.
در این ‌برنامه پرشور و با شکوه که در یکی از بزرگترین سالن‌های شهر لاهه و با شرکت صدها تن از مردم مقیم هلند از ملیت‌های مختلف برگزار شد، علاوه بر تلاوت قرآن توسط قاریان برجسته هلند، قرائت شعر و پخش کلیپ‌هایی درباره زندگی شهید سلیمانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران و نمایندگانی از اتباع ایران، ترکیه، عراق و افغانستان به ایراد سخنانی در تجلیل از مقام و منزلت این شهیدان پرداختند.

 

 

«علیرضا کاظمی ابدی» سفیر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به مجاهدت‌های این شهیدان والامقام، اظهار داشت: اگر رزمندگانی همچون سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، حزب الله لبنان، فاطمیون افغانستانی و زینبیون پاکستانی نبودند، سرزمین‌های اسلامی و ناموس مسلمانان به دست دشمنانی می‌افتاد که هدفشان مبارزه با قدرت و وحدت مسلمانان و ویرانی اماکن مقدسه بود.

سفیر ایران افزود: اولین ثمره خون این شهیدان، بیداری، اتحاد و انسجام بیشتر بین مردم ایران و عراق بود و اولین وظیفه ما حفظ و پاسداری از خون شهدا و ثمرات ارزشمند آنهاست.

 

 

در این مراسم که با همکاری مجمع اهل بیت (ع) هلند برگزار شد، همچنین به مناسبت سالگرد ارتحال عالم مجاهد و خادم صدیق مکتب قرآن و اهل بیت (ع) مرحوم شیخ محمد اوجی، یاد و خاطره وی نیز گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول