اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

پیروزی‌های اخیر سپاه، در تاریخ ایران بی‌نظیر بوده است/ تشییع سردار دل‌ها؛ رفرندامی برای ارزش‌ها

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اخیراً دو پیروزی حمله سپاه به پایگاه آمریکا و حضور میلیون‌ها نفر در تشییع سردار دل‌ها در کشورمان داشتیم، گفت: در عظمت کار سپاه همین بس که آمریکا در تاریخ دو قرن حیاتش هیچ‌گاه اینقدر تحقیر و دچار شکست نشده بود و این مسئله هم در تاریخ آمریکا و هم در تاریخ ایران بی‌نظیر است.

پیروزی‌های اخیر سپاه، در تاریخ ایران بی‌نظیر بوده است/ تشییع سردار دل‌ها؛ رفرندامی برای ارزش‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله علی‌اکبر کلانتری در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت سردار سلیمانی و جانباختگان تعدادی از هموطنانمان در سقوط هواپیمای اوکراین، به هجمه‌های گسترده دشمنان علیه سپاه اشاره کرد و عظمت و اقتدار کار سپاه را به خصوص طی روزهای اخیر یادآور شد.

وی افزود: در عظمت کار سپاه همین بس که آمریکا در تاریخ دو قرن حیاتش هیچ‌گاه اینقدر تحقیر و دچار شکست نشده بود که کشوری با اطلاع قبلی، یکی از مهم‌ترین پایگاه‌های آمریکا را نابود کند و آمریکا هم نتواند به‌هیچ عنوان جواب این حمله دهد و با سکوت این قضیه را بگذراند.

اوج اقتدار ایران 

آیت‌الله کلانتری ادامه داد: این مسئله هم در تاریخ آمریکا و هم در تاریخ ایران بی‌نظیر است و کشور ایران در هیچ مقطعی تاکنون در این حد از اقتدار نبوده است که اعلام می‌کند پایگاه‌های آمریکا را می‌زنم و آن را اجرایی می‌کند لذا باید به جامعه ایران و به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر اینکه برای کشورمان افتخار و عظمت آفریدند تبریک گفت و این مسئله جای شکر و قدردانی دارد.

رئیس جامعه اساتید حوزه‌های علمیه فارس گفت: بعد از وقوع سانحه سقوط هواپیما، آمریکا و دشمنان ما خوشحالی کردند تا بتوانند از این شرایط نهایت سوءاستفاده را انجام دهند و اقداماتی هم در این زمینه انجام داده و تبلیغات متعددی علیه ایران و سپاه کردند و اغتشاشاتی هم انجام دادند و طبیعتاً باید گفت کسانی که در این اغتشاشات و هجمه‌ها شرکت می‌کنند در حقیقت در زمین دشمن دارند بازی می‌کنند که یا عوامل مستقیم دشمن هستند یا اینکه فریب‌خوردگان توطئه‌های دشمن هستند. 

تحرکات اخیر نوعی انتقام از پیروزی‌های ایران بود 

وی با بیان اینکه این حرکات اخیر نوعی انتقام از پیروزی‌هایی است که ملت ایران و جهانیان اخیراً شاهد آن بودند،‌ گفت: طی روزهای اخیر دو پیروزی بسیار بزرگ و بی‌نظیر در کشورمان داشتیم. یکی حمله به پایگاه آمریکا در عراق که یکی از عملیات‌های درخشان سپاه طی 40 سال خدمتش و همچنین همه مقاطع تاریخی ایران بوده است.

آیت‌الله کلانتری، پیروزی دیگر را تشییع باشکوه و میلیونی سردار شهید قاسم سلیمانی برشمرد و گفت: تنها در تهران قریب 7 میلیون نفر و در کرمانی که دارای جمعیت 700 هزار نفر است، قریب یک و نیم میلیون نفر در مراسم تشییع سردار دل‌ها شرکت کردند که چنین تشییعی در تاریخ جهان بی‌نظیر است و در هیچ کشوری چنین اجتماعات و گردهمایی نداریم.

تشییع میلیونی سردار دل‌ها؛ رفرندامی برای نظام 

عضو مجلس خبرگان رهبری، تشییع میلیونی سردار دل‌ها را نوعی رفرندام برای نظام اسلامی و مهر تأییدی بر ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: باید برای این مسئله اهمیت قائل شویم چرا که چنین چیزی در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

وی با تأکید بر اینکه باید این دو پیروزی را که مرهون تلاش‌های سپاه است، تبریک گفت، افزود: تمام این پیروزی‌ها به برکت وجود سپاه است و کسانی که گاهی بر علیه سپاه نق می‌زنند و عقده‌گشایی می‌کنند باید مقداری تأمل کنند و ببینند طی این 40 سال سپاه جز امنیت و اقتدار و آرامش چیز دیگری برای این کشور داشته است؟ آیا این نیروهای سپاه نبودند که جلوی ورود داعش به کشور را گرفتند؟ پس این امنیت و آرامش و اقتدار مرهون ایثارگری و فعالیت‌های بسیار خوب سپاه است.

آیت‌الله کلانتری در پایان گفت: به سهم خودم به‌عنوان یک ایرانی و یک مسلمان از جان و دل از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تقدیر کرده و این پیروزی‌ها را به این نهاد تبریک می‌گویم و برای آنان آرزوی سربلندی و توفیق روزافزون را دارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول