اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رسانه‌ها پشتوانه بزرگی برای رسالت‌های دینی و الهی محسوب می‌شوند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: رسانه‌ها، پشتوانه بزرگی برای رسالت‌های دینی و الهی محسوب می‌شوند و امروز نیز در این ماجرا باید نقشه‌های شیطانی آمریکا را رسوا کنند.

رسانه‌ها پشتوانه بزرگی برای رسالت‌های دینی و الهی محسوب می‌شوند

 به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صبح امروز در آئین اختتامیه چهارمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قزوین در سالن اجتماعات سازمان نظام مهندسی ضمن تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و جانباختگان مراسم تشییع شهید سردارسلیمانی و حادثه هوایی اظهار کرد: در این ایام، افکار مردم معطوف شهیدسردارسلیمانی بود و تامل می‌کردیم که چگونه یک فرد به این حداثرگذاری می‌رسد که دشمنان نیز به عظمت این شهیدوالامقام اذعان می‌کنند که نمی‌توانند او را با ژنرال‌های دیگر مقایسه کنند.

وی افزود: برخی از رسانه‌های جهان بر این باور بودند که اگر ایران ۸۰ ژنرال آمریکایی را بکشد، جایگزین سردارسلیمانی نمی‌شود و عظمت این سردار به دلیل کار برای رضایت خدا و خدمت بوده است.

آیت‌الله عابدینی مطرح کرد: سردارسلیمانی تنها برای خدا کار کرد که حمایت از حق این شهید را در عالم عزیز و سربلند کرد و این در حالی است که گاها شاید ما در انجام امور چرتکه می‌اندازیم و برخی زمان‌ها حرفی که می‌خواهیم بزنیم، پیش از طرح آن به فکر آسیب‌ها و خسارت‌های احتمالی آن هستیم که ممکن است دامن‌گیر ما شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین با اشاره به عظمت و جایگاه شهیدسردارسلیمانی یادآور شد: این شهید با سبک و الگوی خود به عنوان ابر رسانه جهانی و بیش از هر رسانه‌ای در عالم اثرگذار شد.

وی اضافه کرد: قرآن و روایات نشان می‌دهند انسان‌ها می‌توانند به یک زندگی حیوانی رضایت دهند و یا به فکر زندگی انسانی باشد؛ خداوند فرموده است : خدا شما را به دنیا آورده در حالی که سرمایه‌های شما دست نخورده است و چیزی نمی‌دانستید اما می‌توانید با بهره‌گیری از سرمایه‌های الهی از جایگاه حیوانی به جایگاه والای انسانی دست یابید》.

آیت‌الله عابدینی در بخش دیگری به رسالت رسانه پرداخت و خاطرنشان کرد: رسانه خود باید در مرحله نخست برای بصیرت‌افزایی گام بردارد و در جامعه نیز برای این موضوع تلاش کند تا شاهد افزایش بصیرت در جامعه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین تصریح کرد: ما شاهد بودیم هواپیمای کشور با ۲۹۰ سرنشین به دست آمریکایی‌ها عمدا ساقط شد اما امروز به دروغ اشک تمساح می‌ریزند و این رسانه است که باید مردم را بسیج کند و بصیرت افزایی کرده و نقش شیطانی آمریکا را نشان دهند.

وی عنوان کرد: آن زمان فرمانده ناو آمریکایی مورد تشویق قرار گرفت و باید مراقب باشیم تا فاخرترین انسانهایمان قربانی نشوند و باید عمار گونه و مالک اشتری به میدان بیاییم.

آیت‌الله عابدینی افزود: آمریکا تمام تلاش خود را کرد تا توان نظامی و موشکی ما را از میان ببرد و از هر شیوه‌ای استفاده کرد اما شکست خورد و به همین خاطر امروز سردار سلیمانی‌های بعد از ایشان را نشانه گرفته‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ادامه داد: آمریکایی‌ها که امروز اشک تمساح می‌ریزند، خودشان عمدا هواپیمای ما را ساقط کردند؛ رسانه‌ها، پشتوانه بزرگی برای رسالت‌های دینی و الهی محسوب می‌شوند و امروز نیز در این ماجرا باید نقشه‌های شیطانی آمریکا را رسوا کنند.

وی بیان کرد: رسانه‌های استان تاکنون کارهای ارزشمندی انجام داده‌اند اما در سنگر رسالت‌های الهی و رسانه‌ای کارهای زمین مانده زیادی داریم و باید تلاش کنیم همه آنها را انجام دهیم و به نتیجه برسانیم.

آیت‌الله عابدینی مطرح کرد: نگاه آزادی بخشی و مبارزه با استکبار، ریشه‌های دینی داشته است و نقطه کانون دشمن، یاس و ناامیدکردن مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین اضافه کرد: کلید بصیرت مردم در  دست رسانه است و اگر با بصیرت همت کنیم مسلما موفق خواهیم شد.

 

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول