اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

مجرد: دو شب گریه کردم/ جایی برای اشتباه نداشتیم

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از اینکه از اخبار و اتفاقات ایران مطلع شدم دو شب گریه کردم.

مجرد: دو شب گریه کردم/ جایی برای اشتباه نداشتیم

علی اصغر مجرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد صعود تیم ملی والیبال ایران به رقابت‌های المپیک 2020 توکیو اظهار داشت: رقابت‌های خیلی حساسی را پشت سر گذاشتیم. با توجه به اینکه در مرحله نیمه‌نهایی و فینال جایی برای اشتباه نداشتیم فشار زیادی روی تیم بود، اما بازیکنان در هر بازی تا آخرین لحظه جنگیدند و جواز حضور در المپیک را کسب کردند.

وی ادامه داد: مرحله گروهی شرایط خاص خودش را داشت و کار سختی نداشتیم، اما سخت‌ترین بازی ما با کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی بود. واقعاً فکر نمی‌کردیم که شرایط اینگونه شود. خدا را شکر که آن بازی را با موفقیت پشت سر گذاشتیم و به فینال رسیدیم. باور نمی‌کردیم که بازی ما با کره‌جنوبی 5 سته شده است، چون پیش‌بینی ما این بود که 3 بر صفر یا 3 بر یک بتوانیم این تیم را شکست دهیم. کره‌ای‌ها حتی در ست پنجم هم تا امتیاز پایانی دست از تلاش برنداشتند.

مدافع تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: در بازی فینال بازیکنانی که در ترکیب بودند به خوبی از ابتدا شرایط را کنترل کردند. آنها برای هر امتیاز جنگیدند و خدا را شکر توانستند با اقتدار چینِ میزبان را از پیش‌رو بردارند. در فینال بازیکنان توجهی به امتیازهای از دست رفته نکردند و فقط به فکر امتیازهای پیش‌رو بودند.

مجرد در پاسخ به این سوال که چرا بازی با کره‌جنوبی اینقدر سخت شد، گفت: به هر حال کره‌جنوبی چیزی برای از دست دادن نداشت و با تمام توان بازی کرد. در چنین شرایطی تیم‌ها سنگ تمام می‌گذارند تا به هدف خود برسند. در رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی تهران هم آنها عملکرد خوبی داشتند، اما در انتخابی المپیک واقعاً کار را طوفانی شروع کردند.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران در خصوص عملکرد خود در این دوره از پیکارها اظهار داشت: من چه در ترکیب باشم و چه بیرون، همیشه تلاش می‌کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و برای تیم مثبت باشم. فرصت زیادی برای بازی در این تورنمنت به من نرسید، اما با این وجود از عملکردم راضی بودم. هرچند که فکر می‌کنم می‌توانستم بهتر از این هم باشم.

وی با اشاره به حوادث اخیر در ایران و اهدای جواز حضور در المپیک به مردم شریف کشورمان، خاطرنشان کرد: پیش از بازی با کره‌جنوبی در مرحله نیمه‌نهایی از طریق فضای مجازی از اخبار مطلع شدم؛ پس از آن واقعاً دو شب گریه کردم و به شدت ناراحت شدم. جو حاکم بر تیم بسیار سنگین بود و همه بازیکنان ناراحت بودند. ساعات سختی را گذراندیم، اما هم قسم شدیم تا با کسب جواز حضور در المپیک حداقل برای لحظاتی دل مردم را شاد کنیم. امیدوارم مشکلات رفع شده و شادی به مردم تزریق شود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول